קבוצת גולף משיקה קולקציית קפסולה כמחווה לאירוויזיון 2019 שיערך בחודש מאי בתל אביב. בקולקציה חולצות טישרט לגבר ולאישה במגוון צבעים, עליהם מוטבעים המילים דוז פואה, דיוה וטוי בצורת פונטים וטיפוגרפיה בעברית ובאנגלית.
גולף // צילום: אודי דגן
את קולקציית הקפסולה יצרה גולף עם הקליגרף והיוצר גיא טמם שיצר פונט ייחודי לקולקציה עם השירים שזכו לאורך השנים.
בקבוצת גולף מציינים כי ההדפסים יופיעו גם בגולף אנד קו בספלים וציפיות לכרית במגוון צבעים. "הקולקציה המיוחדת מסמלת את החיבור של החגיגה האישית שלנו בישראל לחגיגה הבינלאומית, בשיתוף כל התיירים הצפויים להגיע לישראל ואלה שיצפו מרחוק", אומרת עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית שיווק קבוצת גולף.
מחירים: חולצה 79.90 שקלים, ספל/כוס מאג 19.90 - 14.90 שקלים. ציפית לכרית החל מ-79.9 שקלים.
זמרת הפופ ריטה אורה - הפרזנטורית החדשה של מותג אסקדה ספורט
ריטה אורה, סנסציית הפופ הבריטית בת ה-29, נבחרה לככב בקמפיין של אסקדה ספורט לקולקציית אביב-קיץ 2019.
קולקציית הקיץ צעירה, משלבת בבגדי קז'ואל את אלמנט השובבות עם היוקרה. הקולקציה כוללת פריטים צבעוניים, חליפות שני חלקים בגווני פסטל וחליפות פסים. ניאל סלואן, המעצב הקריאטיבי של המותג, לוקח את גווני הניאון הבוהקים שכיכבו בשנה שעברה ומישר קו עם המגמה של צבעוניות דהויה ורגועה יותר.
כך בקולקציה לעונת המעבר הקרובה נראה גווני צהוב, ירוק, כתום וורוד חזקים שמקבלים כעת עידון ורוך לכיוון גווני הפסטל. כחלק מחזונו, סלואן בוחר לשלב בעיצוביו גם לב מוזהב, מוטיב אותו אימץ מבקבוק בושם אייקוני של אסקדה. ניתן לראות את מוטיב זה חוזר על עצמו מספר פעמים, הן בבגדים והן באקססוריז. מחיר החל מ-800 שקלים הקולקציה נמכרת בארץ בלעדית בבית האופנה Millos בגן בעיר תל אביב.
חנות מותגי היוקרה AMOR מציג את הקולקציות החדשות
חנות הדגל למותגי היוקרה AMOR בכיכר המדינה השיקה קפה פופ אפ שיפעל במתחם. בדומה לבירות האופנה, נפתח פטיסרי שיפעל בשבועות הקרובים בתוך החלל ויאפשר למבקרים ליהנות מהקפה ובמקביל להתרשם מהעיצובים האייקונים של מעצבי העל שמוצגים מסביב.
במקום גם הוצגו הקולקציות החדשות לאביב-קיץ 2019 של מותגי העל סן לורן, בלנסיאגה, ג'יבנשי, דולצ'ה&גבאנה, פנדי, סטלה מקרטני ועוד.
במתחם פועלות חנויות של מותגי העל, כשבחודשים הקרובים יתרחב החלל ל-2,000 מ"ר, עם מותגים נוספים שיפתחו חנויות במתחם.
הפריטים של מותגי העל שמוצעים במקום נבחרים בשיתוף בתי האופנה לפי הקווים המנחים של כל מותג. כך למשל בקולקציה של סן לורן יש חולצות בהשראת ספארי לצד קולקציית דנים, שמלות שחורות קטנות, מגפי הבוקרים האייקונים לצד נעלי העקב עם סמל המותג.
ג'יבנשי // צילום: יח"צ
בג'יבנשי המראה מחויט ומודרני, תוך שמירה על אלגנטיות על זמנית. מכנסי הטוקסידו ושמלות הערב נצבעו בצבעוניות עדינה, ועם עלייתו של מראה הסטריט בעולם האופנה, גם ג'יבנשי נותן מענה לפריטים יומיומיים כמו טי-שירטס ופריטי דנים שונים.
בפנדי העונה בית אופנת העל האיטלקי נצמד לצבע הקאמל המזוהה עמו, וממשיך בטרנד האול-אובר לוגו. הקולקציה, בגווני אדמה מציעה פריטי משי מודפסים, סריגים חתוכים בקו המותן וחצאיות מידי נשיות.
קרל לגרפלד, מי ששימש עד יומו האחרון כמנהל הקריאטיבי של המותג, הצליח לייחד את הקו העיצובי ולאפיין את האישה אלגנטית המעבירה בבגדיה ובנוכחותה את המראה הכה מוקפד של בית האופנה גם בגווני הקאמל.
באיזבל מארנט הלכו על המראה הבוהמייני המזוהה עם המותג. העונה המותג משלב את אופנת הדיסקו משנות ה-80 עם הדפסים אקזוטיים בהשראות מרקש ואיביזה, פריטים בגוונים ורודים, בדי פייטים ואבני קריסטל עם שיק פריזאי בלתי מתאמץ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו