ההמבורגר של דיקפריו הגיע לישראל

המותג הבינלאומי שכבש את ארה"ב, Beyond Meat, נחת בארץ • טעמנו את ההמבורגר הטבעוני שביל גייטס, לאונרדו דיקפריו ומייסדי טוויטר מושקעים בו

לכו לנסות. ההמבורגר הטבעוני שכבש את ארה"ב // צילום: יח"צ

Beyond Meat, המותג הבינלאומי שכבש את ארצות הברית הגיע לישראל. מדובר בהמבורגר הטבעוני של לאונרדו דיקפריו וביל גייסט.

בחברה אומרים כי מותג ההמבורגרים מציע חוויה של בורגר "מדמם" והוא מציע אלטרנטיבה מושלמת לחובבי בשר, שמורכב מ-100% בשר מן הצומח עם פורמולה בלעדית ומוקפדת.

לכו לנסות. ההמבורגר הטבעוני שכבש את ארה"ב // צילום: יח"צ

החברה נוסדה על ידי אית'ן בראון, והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי שוק של מיליארדים עם פריסה של למעלה מ-25 אלף מרכולים בארצות הברית, הכוללים בין היתר את הול פודס וקרוגר. בין משקיעי החברה נמצאים השמות הגדולים, החל מביל גייטס, לאונרדו דיקפריו, מייסדי טוויטר, חברת הבשר טייסון ועוד.

כינסנו את הטועמים שלנו, חובבי הבשר יש לציין, שהופתעו מאד מהטעם של ההמבורגר החדש.

הראשון שהוא חובב בשר מושבע אמר כי הוא ניגש לטעום את ההמבורגר הטבעוני בלי יותר מדי ציפיות אך הוא לגמרי הפתיע לטובה. המרקם והמראה מאד מזכירים בשר אמיתי, הטעם מאד שונה כמובן, אך בהחלט קרוב לדבר האמיתי.

הטועם השני הצטרף לדברים ואמר: "מדובר בהמבורגר טוב מאד בעל טעם בשרי עשיר עם ארומה וטקסטורה שמרגישה כמו בשר. מהבחינה הזו הצליחו לשחזר חוויה בשרית טעימה ונעימה ללא בשר, ממש מופלא".

הטועם השלישי אמר "זה נכון שלהמבורגר החדש אין ממש טעם של בשר, אבל יש לו מרקם בשרי לחלוטין והרטבים משדרגים אותו בכמה רמות. ככה המנה הופכת מסתם תחליף טבעוני להמבורגר בפני עצמו. טעים מאד ומומלץ"

 Beyond Meat נחשבת למי שעשתה בשנים האחרונות מהפכה בארצות הברית בתחום התזונה ללא רכיבים מהחי. היא אספה את הארומה של הסטייק וניתחה את המולקולות שיצרו את הריח והטעם אחד לאחד. הבשר, שהוא מוצר מן הצומח, עשוי מ-100% רכיבים טבעיים בריאותיים של חלבון, אפונה, שמן קנולה, שמן קוקוס מזוכך ומיץ סלק, שגורם לבשר ממש ״לדמם״ כמו בסטייק כשמבשלים אותו. המוצר אינו מכיל כולסטרול ויש בו 5 גרם של שומן רווי. המוצר הינו ללא גלוטן וללא סויה, לא מהונדס גנטי ומכיל 20 גרם חלבון.

המותג החל לפעול בישראל "מתחת לרדאר" בפלח שוק המסעדות והברים תחילה, ובהמשך יוצע גם ברשתות השיווק ובקצביות בפריסה ארצית כמוצר טרי. בין המסעדות שהחלו להציע את הביונד בורגר ניתן למנות את סוסו אנד סאנס בת"א, מחניודה בירושלים, גיגיסי בר בבאר שבע, הקציצה הטבעית בעפולה ועוד.

מי שהביאו את המותג לארץ הם חברת KAYA, בבעלותם של יואב אלגרבי והשף עדי ריכטר, לשעבר שף לאגו ואושן, שאמון על הצוות המקצועי והקולינרי. חברת ההפצה השותפה הינה "סברא" בבעלות עמית סלובטיק ובניהולה של אנה בדוס ריכטר.

מחיר ההמבורגר משתנה בהתאם למסעדה ועומד על 45-65 שקלים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר