"המתחזים": לא מחדשת אבל לא נמאס לצפות

הסרט "המיליונר שעבד עלי" במסגרת התוכנית "המתחזים" עם חיים אתגר, הביא למסך סיפור נוכלות שכבר ראינו, ובכל זאת סיפק את הסחורה

צילום: צילום מסך // אילנה אביטל

עד לפני שבוע לערך, מול השקת "האח הגדול VIP" ברשת היתה משובצת ההשקה של העונה החדשה של "ארץ נהדרת" בקשת. לא ברור מדוע, אבל בסוף הוחלט לשבץ את הפרק של "המתחזים" עם הסיפור של אילנה אביטל - כנראה מתוך מחשבה שזה יהיה VIP מול VIP.

"המיליונר שעבד עלי" נקרא סרטו של חיים אתגר על רון רוטמנש, המתחזה שהפיל בפח 28 נשים, שלהפקה ידוע עליהן. אילנה אביטל היתה רק אחת מהן וחלקה בתוכנית קטן יחסית, אבל השם עושה את ההבדל, אגב VIP.


VIP מול VIP. אילנה אביטל // צילום מסך

בשיטתיות ובסדרתיות הקסים רוטמנש את הנשים שפגש, תוך שהוא מספר להן מעשיות על מלונות, על עסקים ועל רכוש רב שיש ברשותו, כשבפועל הוא שיפוצניק מהרצליה. בדרך פגע בנשים, ניצל אותן, לעיתים לקח מהן כספים, כפי שנרמז על ידי ההפקה, ובעיקר שבר את אמונן בגברים. חלקן פגועות, חלקן ממש בטראומה.

שלב העימות הוא תמיד מעניין. רוית, אחת הנשים שנפגעה ממנו, הולכת לפגוש אותו בליווי מצלמות ולעמת אותו עם שקריו. רוטמנש לא מתרגש וממשיך לפזר שקרים (אין הבדל בין דירה אחת ל-27 דירות במלון דניאל). גם כשחיים אתגר מנסה להקשות עליו, הוא לכאורה אומר את האמת אבל ממשיך לשקר.

"המתחזים" הביאה סיפור נוכלות מוכר שכמוהו כבר ראינו בעבר. זה לא מחדש כלום, אבל זה מסוג הדברים שאף פעם לא נמאס לראות. אתגר אמנם הסתפק במחצית הרייטינג שהביא "האח הגדול VIP" לרשת, אבל גם להשיג נתון של 14.1% מול פרק כניסת דיירי VIP בעידן שאחרי הפיצול זה לא דבר של מה בכך.

"המתחזים", קשת‭ 21:15 ,12 ‬

 

 • שערורייה: אישה עיוורת תובעת את ביונסה

 • ויראלי: הכוכבת האמיתית של גלובוס הזהב

 • הרשת זועמת: הסוד של קנדל ג'נר נחשף

 • 40 שנה ל"גזוז": "היא לא תדע" 2019

 • דרייק הטריד מינית מעריצה

 • ערה? הפוסט שאיחד את כל העם

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר