צפו: הקמפיין של יו"ש נגד Airbnb

מועצת יש"ע חברה לניר ברקת, ויחד עם רשת TBN האמריקנית הם יצרו קמפיין נגד החלטת Airbnb • ברקת יערוך סיורים ביו"ש

קמפיין בינלאומי שהחל ביוזמה של ניר ברקת בשיתוף עם מועמת יש"ע ורשת TBN האמריקנית שהצטרפו, קורא לתיירים מכל העולם לבוא ולהתארח ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן, כתשובה להחלטת Airbnb להסיר מהאתר דירות מעבר לקו הירוק.

צילום: אבישי אדלר

הסלוגן שנבחר לטובת הקמפיין הוא "להתחבר למקורות" ("connect within the roots"). הקמפיין מבקש לבטא את הערך ההיסטורי העצום שיש למדינת ישראל ובמיוחד בחבל ארץ זה, ויוצא בקריאה: "התחברו למקורות במקום שבו הכל התחיל". 

לדברי היזמים, כיום יש כ-120 אלף לינות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן בשנה, באחוזי תפוסה שנעים סביב ה-40 אחוזים. הקמפיין צפוי לחשוף מיליונים לאתרי המורשת, לסיפור ההיסטורי-תנ"כי ולחיבור העמוק של עם ישראל לאזור, ומבקש להעלות את התפוסה ב-20 אחוזים נוספים לפחות, והוא מכוון ברובו לאוהבי ישראל בעולם. 

בשיתוף עם רשת TBN, אחת מרשתות המדיה הגדולות בעולם, יערוך ברקת סיורים ולינות באתרי התיירות השונים ביהודה ושומרון, וישים דגש על אתרים תנ"כיים, לצד האטרקציות הרבות שיש לאזור להציע. 

לדברי ניר ברקת, שכבר ניהל בעבר מלחמות רבות נגד ה-BDS, "הקמפיין הוא התשובה הטובה ביותר לתנועת החרם. אנחנו רוצים לרתום תיירים מהעולם כולו, ולצד ההגעה שלהם לירושלים קוראים להם להתחבר למקורות ביהודה ושומרון. המטרה היא ברורה. מול אלה שמבקשים להחרים - להביא קהלים חדשים שיראו את המגוון ההיסטורי המרשים שיש לחבל הארץ הזה להציע".

לפני כחודש הודיעה ענקית התיירות Airbnb כי תסיר מהאתר דירות הממוקמות מעבר לקו הירוק בישראל באזור יהודה ושומרון. 

על פי ההודעה הרשמית של החברה, היא הגיעה למסקנה להסיר מרשימת הדירות באתר שלהם דירות הממוקמות בהתנחלויות "בשטחים הכבושים בגדה המערבית", לדבריהם. עוד נכתב כי "האזור נמצא בלב הסכסוך הישראלי-פלשתיני".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר