טירוף הקניות הגיע: לאחר ציפייה ארוכה ברחבי העולם ציינו היום (שישי) את בלאק פריידיי, וההיערכות במרכזי הקניות הייתה בשיאה.
חגיגות המבצעים בבלאק פריידיי הן הזדמנות מצוינת לרכוש פריטים במבצעים אגרסיביים. גם הקניונים בארץ, שנאבקים על כיסם של הצרכנים, צפויים להיות מלאים בקונים.
לפי נתוני חברת השילוח DealTas, המבצעים החמים ביותר בתחום האופנה בארה"ב הם: עד %50 הנחה ברשת מייקל קורס ועד %50 הנחה באדידס.
עם המוצרים הכי פופולריים בקרב הישראלים שמזמינים משלוחים מארה"ב נמנים הבית החכם של גוגל, שמוצע בגוגל סטור ב־99 דולר במקום ב־149 דולר, וסאונד בר LG SK3D שמוצע בוולמרט ב־99 דולר במקום ב־229 דולר ועוד.
לדברי יניב קוטר, מבעלי החברה, "לפני שרוכשים מוצרים בבלאק פריידיי יש לבדוק בין היתר את התאמת מתח החשמלי במקרה של מכשירי חשמל".
לדברי ירון בן אלי, מנכ"ל חברת השילוח USHOPS, "המוצרים הפופולריים בעונת בלאק פריידיי הם ביגוד והנעלה בראש ובראשונה. מייד אחר כך אנו רואים את תחום האלקטרוניקה הולך ומתחזק".
הקניונים בארץ נערכים למלחמת המחירים. בקניוני עזריאלי מדווחים כי יש עלייה של %20 בכמות המבקרים מתחילת השבוע. הצפי למחר הוא שיהיה גידול של פי שניים בכמות המבקרים ולצפי של יותר מחצי מיליון מבקרים.
לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר בירושלים, "התחלנו את המכירות של בלאק פריידיי ביום שלישי. לאור ניסיון העבר שלנו, היום ומחר צפויים להיות שיאי המכירות". נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול בפתח תקווה: "הקדמנו את שעת פתיחת הקניון ל־8:30. אנחנו מעריכים שכמו ביום הבחירות, הפדיונות היום יהיו פי שלושה לעומת יום רגיל".
