עקפו את ביונסה: המוזיקאיות המרוויחות בעולם

אחרי שהרוויחה למעלה ממאה מיליון דולר בשנה שעברה וקטפה את המקום הראשון ברשימת המוזיקאיות המכניסות ביותר של פורבס, הפעם הסתפקה מלכת הפופ במקום השלישי • טיילור סוויפט במקום השני • ומי במקום הראשון?

צילום: REUTERS // הסתפקה במקום השלישי הפעם. ביונסה

לא מי שחשבתם: מגזין פורבס קובע כי קייטי פרי היא המוזיקאית הרווחית לשנת 2018.

עם הכנסות של 83 מיליון דולר בשנת 2018, קייטי פרי יכולה להיות מרוצה מאד מעצמה. כוכבת הפופ המצליחה כבשה את המקום הראשון בטבלת המוזיקאיות הרווחיות של המגזין פורבס לשנת 2018, לא מעט בזכות מסע ההופעות המצליח שלה Witness World Tour שייצר בממוצע הכנסה של מיליון דולר להופעה. גם תפקידה כשופטת באמריקן איידול תרם הרבה לחשבון הבנק של הזמרת.

 • קייטי פרי: "לא נאנסתי"


יכולה להיות מרוצה מעצמה. קייטי פרי // צילום: EPA

במקום השני האויבת המושבעת של פרי, טיילור סוויפט, עם הכנסות של 80 מיליון דולר, הרבה בזכות אלבומה החדש Reputation, שמכר שני מיליון עותקים בשבוע היציאה שלו וזיכה את הזמרת בעוד כמה תארים, בהם האמן הראשון בהיסטוריה שארבעה אלבומים שלו נמכרו ביותר ממיליון עותקים בשבוע הראשון לצאתם, נתון מרשים מאוד לכל הדעות.

את השלשה המובילה סוגרת ביונסה עם 60 מיליון דולר, בזכות ההופעה המדוברת שלה בקואצ'לה והאלבום ומסע ההופעות המשותף עם ג'יי זי. בשנה שעברה ביונסה תפסה את המקום הראשון ברשימה עם הכנסות של למעלה ממאה מיליון דולר. אדל תפסה את המקום השני עם 69 מיליון ואילו טיילור סוויפט הסתפקה במקום השלישי עם 44 מיליון דולר "בלבד".

 • תביעה: "ביונסה עוסקת בכישוף אפל"

עוד ברשימה של 2018: הזמרת פינק במקום הרביעי עם 52 מיליון דולר, ליידי גאגא במקום החמישי עם 50 מליון דולר, וריהאנה במקום השביעי עם 37.5 מיליון דולר. את רשימת עשרת הגדולות סוגרת בריטני ספירס עם הכנסות של 30 מיליון דולר.

שמות מובילים שפספסו את הכניסה לרשימה למרות שנה מוצלחת ורווחית: אריאנה גרנדה, סלינה גומז, ומדונה.

ההכנסות חושבו לתקופה שבין הראשון ביוני 2017 לראשון ביוני 2018, טרם הפחתת מיסים ותשלומים למנהלים, עורכי דין ומנהלי נכסים. אנחנו עדיין בטוחים שלזמרות המצליחות אין סיבה להתלונן.


50 מיליון דולר בשנה. ליידי גאגא // צילום: AFP

 • מטורלל: מסר מטיפטיפון לעומר אדם

 • "שובר שורות" חוזרת

 • כך הגיבו שחקני "משחקי הכס" לסיום

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר