הסטארטאפ הישראלי שמאיים לכבוש את ״בוקינג״ ו״אקספדיה״

אתרי התיירות הרבים המוצעים בפנינו ברחבי הרשת גורמים לנו לאשליה כי זהו ענף תחרותי במיוחד. אך האמת היא כי עולם התיירות האינטרנטי נשלט כיום על ידי שתי מעצמות בלבד: ״פרייסליין״ ו״אקספדיה״. חברות אלו הן אשר מכתיבות לציבור את תנאי הרכישה ואת גובה אחוזי העמלות, המדברות על כ-28% בממוצע. מה שגורם לנו - הלקוחות, לשלם מחירים גבוהים יותר מעלות החופשה האמיתית. ולהן, לשמור על רווחים גבוהים במיוחד.

צילום: //

האיום המשמעותי ביותר על אותן חברות הוא חברת התיירות הישראלית "טרוולאור", אשר כבר בשנה הראשונה לעליית אתר החברה לאוויר, מכרה החברה תיירות במיליוני דולרים ברחבי העולם.

"טרוולאור" מתמקדת בעיקר בהוזלת מחירי בתי המלון ומציעה מגוון רחב של מעל 600,000 בתי מלון בכל העולם. אתר החברה נוח וידידותי למשתמש ומתורגם ל-35 שפות. החברה מתחייבת להשיג ללקוחותיה מחירים הנמוכים יותר משאר חברות התיירות ובכך מביאה למהפכה אמיתית בענף ומאפשרת לכלל הציבור לצאת לחופשה במחיר השווה לכל כיס.

“כיום להתחרות מול ענקיות התיירות – כסף לא מספיק”. אומר לנו מנכ"ל החברה. כאשר זה כסף מול כסף רק החזק מנצח ואחוזי ההצלחה להתחרות בשוק זה נמוכים מאוד עד בלתי אפשריים. טרוולאור פועלת בקונספט ייחודי ומונעת ע”י כוח חברתי של אלפי יזמים המקדמים את החברה יחד ברחבי העולם ובכל השפות.

מנכ”ל טרוולאור נותן את אתר “ויקיפדיה” כדוגמה, אחד האתרים החזקים ביותר בעולם המונע בעזרת כוח חברתי בלבד. ומוסיף: “כשאנו עובדים יחד, שום דבר לא יכול לעצור אותנו. יש לנו תקציבים עצומים, וגם כוח חברתי עצום המקדם אותנו ברחבי העולם”.

אכן מבדיקה שערכנו נוכחנו לגלות כי אחוזי הגדילה של החברה צומחים במהירות. בטרוולאור מאמינים שלא ירחק היום בו החברה תשתווה לענקיות התיירות, ואף תאפיל עליהן. מי שירוויח מכך יהיה דווקא ציבור הלקוחות, אשר ייהנו ממחירים זולים במיוחד ומתחרות אמיתית בענף. ואיתם מספר יזמים מוגבל מרחבי העולם, אשר ייהנו מרווחי החברה על עזרתם בקידום המותג הבינלאומי.

אם אתם יזמים בנשמתכם יכול להיות שזה הדבר הבא עבורכם. למידע נוסף היכנסו:

https://bit.ly/2CKm1yH

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר