לאחר מגעים שארכו חודשים, חברת קרולינה למקה ברלין הכריזה היום (רביעי) באופן רשמי על שיתוף הפעולה עם הכוכבת הבינלאומית קים קרדשיאן כחלק מהתרחבות החברה בחו"ל ולרגל הכניסה לשוק האמריקני.
במסגרת השותפות, צפויה קרדשיאן להפוך לפרזנטורית של המותג לצידה של בר רפאלי. השתיים ידגמנו יחד כבר בעונת קיץ 2019. במסגרת שיתוף הפעולה תהיה קרדשיאן אחראית על יצירת ליין משקפיים בעיצובה שיכלול מהדורה מוגבלת של מוצרים.
בנוסף, הוכרז הבוקר כי קרדשיאן תגיע, במסגרת שיתוף הפעולה, לביקור בישראל בחודש מרץ הקרוב. כאמור, לרגל ההתרחבות בשוק הבינלאומי והכניסה לשוק האמריקאי, קרולינה למקה ברלין בחרה באישה הכי מפורסמת בארה״ב, קים קרדשיאן, להיות הפנים של המותג, למשך שנתיים, החל מעונת קיץ 2019.
בר רפאלי אמרה במסיבת העיתונאים כי: "אני מאד מתרגשת. יש לנו שותפה חדשה בקבוצה, קים קרדשיאן, שהיא פרזנטורית ושותפה שלנו. במהלך השנים שאני עם קרולינה היו חלומות לצאת לחו"ל ותמיד אמרנו שניקח מישהי בעלת שם עולמי, והשם שלה נזרק כמה פעמים. צילמנו את הקמפיין עם סטיבן טיילור ובדרך חזרה יוסי גביזון אמר שהוא חושב שזה הזמן".
"הרמתי טלפון לקים והסברתי לה על הקונספט של החברה ועל הויז'ן שלה והיא מאד התלהבה. היא אמרה לי: 'אני רוצה את מה שלך יש וגם להיות שותפה'. התחלנו את המסע המשותף של חוזה ארוך וקשה. טסנו ללוס אנג'לס, הגעתי לפגישה אצלה בבית והצלחתי לגשר על הפערים, עד שהיום אני יכולה להגיד שחברתי הטובה היא השותפה שלי. אני אעלה בקרוב תמונות שלי ושלה באינטסטגרם ואני מאחת לנו בהצלחה", אמרה רפאלי.
לדבריה, "הקמפיין שלי ושל קים הוא משותף. זה חלק מהתנאי שלה, שאם אנחנו עושות את זה בתור חברות אנחנו ממשיכות בתור חברות. נצלם את הקמפיין בפברואר, כנראה בארצות הברית".
"אנחנו ממשיכות בתור חברות". בר רפאלי ורון רוטר
רפאלי סיפרה ל'ישראל היום': "הסברתי לבעלים שמדובר באשת עסקים, לא במישהי מתכנית ריאליטי. ובאמת הם היו בשוק עד כמה מהר היא עונה למיילים, כמה אכפת לה וכמה היא רוצה לראות כל שרטוט של משקפיים בכל שלב".
לשאלה אם קרדשיאן התייעצה איתה לגבי העיצובים ענתה רפאלי, "היא מכירה את הקהל האמריקני מהיסוד. אנחנו סומכים עליה וגם רוצים שזה יהיה לפי טעמה האישי, ולכן לא התערבתי. כשנעשה משקפיים שלי נעשה את זה לפי טעמי, אני גם לא אתייעץ איתה. היא אושיית אופנה בזכות עצמה והיא לא צריכה אף אחד, יכול להיות שהיא מתייעצת עם קנייה ווסט".
רון רוטר, סמנכ"ל כספים בקבוצת קסטרו הודיס אמר: "חתמנו באופן סופי עם קים ואנחנו מוציאים את ההשקה בארצות הברית, ובמהלך הרבעון השני של 2019 תחל הפעילות בהשקעה של 30 מיליון דולר. קים תחזיק כ-10 אחוזים מהפעילות בארצות הברית, מעבר לזה היא תקבל תמלוגים של פחות כחמישה אחוזים על המוצרים שה שהיא מעצבת והיא תקבל סכום נוסף בגין זה שהיא תוביל את הקמפיין".
קים קרדשיאן היא אחת הכוכבות המפורסמות בעולם. היא מעצבת אופנה, אשת עסקים ודוגמנית אמריקאית. בעשור האחרון היא מככבת בסדרת הריאליטי "משפחת קרדשיאן" ביחד עם משפחתה, מה שנתן לה את הכינוי "מלכת הטראש". בחודש יוני האחרון זכתה קרדשיאן בפרס המשפיענית בטקס פרסי האופנה הנחשק של אמריקה ואמרה בצחוק שמעניין שנתנו לה את הפרס שרוב הזמן היא בכלל בלי בגדים.
קרולינה למקה ברלין הינה חברת בתוך קבוצת "הודיס" הכוללת חמישה מותגים: הודיס, טופ טן, קרולינה למקה, פאלו ריטייל במסגרת המותג "אורבניקה" ואיי.סי.סי תחת הסכמי זיכיון ורישיון למותג "Accessorize". לאחרונה נמכרה קבוצת הודיס לחברת קסטרו.
מותג המשקפיים נוסד לפני שבע שנים, כשבכל עונה ניתן למצוא למעלה מ-300 דגמים ב-70 נקודות מכירה במרכזי הקניות המובילים בישראל וכן סניפים בברצלונה שבספרד, בלונדון שבאנגליה, תאילנד ואוסטרליה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו