פספסתם? סליחות המוניות במתחם התחנה הראשונה
מאות בני אדם השתתפו בטקס הסליחות הראשון לאשכנזים לשנה זו • כך נראו החזן יצחק מאיר והתפילה ההמונית המרגשת
,עודכן
ראש השנה ממש בפתח: מאות אלפי אשכנזים החלו אמש (מוצאי שבת) לומר לראשונה אתתפילת "הסליחות"שאותה נהוג לומר בשבוע שחל קודם לראש השנה, ולאחריה עד ערב יום כיפור. ברחבי הארץ והעולם התכנסו בסמוך לחצות הלילהלומר את התחינות ולבקש סליחה על מעשיהם במהלך השנה שחלפה.
בהאנגר במתחם התחנה הראשונה התכנסו הלילה מאות בני אדםלציין את הטקס החגיגייחד עם החזן והזמר יצחק מאיר. הטקס שנערך לזכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל, נעשה בסגנון קרליבך ובליווי כלי נגינה.
העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו