צילום: פיני מ. סילוק // "אני עושה מה שאני יכולה, ואני מתכננת לסיים 12 שנות לימוד". קירל

"יש לי השפעה על דור שלם"

היא מפרנסת עשרות עובדים, מופיעה פעמיים בערב, מככבת במופע של הסדרה "כפולה" (שמבוססת על דמותה) ומשתתפת בדרמה למבוגרים "שלטון הצללים" • ויש לה חבר דוגמן ומעריצים צמודים • נועה קירל, שעולה לכיתה י"ב, מציגה: כך הפכתי לזמרת הפופ המצליחה בארץ

"יש לה לו"ז כמו של ראש הממשלה", היחצן הצמוד של נועה קירל מסביר לי בלי להתבלבל מדוע הפגישה בינינו הוזזה שלוש פעמים, לפני שיצאה סוף סוף אל הפועל. "אשרטט לך מפה של מה שקורה בשלושת החודשים הקרובים: 150 הופעות, מופע 'כפולה', פסטיגל, סרט פסטיגל, צילומי עונה שנייה של 'כפולה', צילומי עונה חדשה של 'גוט טאלנט', קמפיינים, וזו רק ההתחלה".

והטאלנטית בת ה־17 עצמה מוסיפה: "בגדול, בכל יום יש לי לפחות ארבעה־חמישה דברים, אבל זה משתנה בהתאם למה שיש לי באותה תקופה. אם יש לי יום צילום, אני קמה בארבע וחצי ומצלמת עד הערב, ומשם ממשיכה לשתי הופעות עד 12 בלילה, חוזרת הביתה, לומדת טקסטים, ואז מתעוררת בארבע וחצי לעוד יום צילום. אני מבינה כמה דברים אני עושה רק כשהמפיקים מנסים לסדר את היומן. זה מטורף, אני לא פשוטה". 

כ־30 אנשי הצוות מועסקים בכל רגע נתון על ידי חברת "נועה קירל מיוזיק", ובראשם ההורים הפרטיים של הזמרת - אמיר, יבואן זכוכית, ואילנה, לשעבר בעלת בוטיק. "אבא אחראי יותר על האסטרטגיה, החוזים והכספים", היא מפרטת, "ואמא אחראית על כל מה שקשור להופעה שלי, שזה אומר איפור, שיער, סטיילינג, הפקה ותיאום של כל זה. זו עבודה במשרה מלאה, כי היא צריכה לדאוג בכל יום להפקה אחרת.

"רוברטו הוא הסוכן שלי, והוא זה שסוגר לי את הקמפיינים. יש לי חברת בוקינג, שסוגרת לי הופעות גדולות. ויש לי את דורון, שהוא מנהל אישי בפועל, שגם סוגר הופעות לבת מצוות. שיר הוא אחראי יחסי הציבור, איתי אחראי על הסטייל, מור על הכוריאוגרפיה, עינת על השיער ותהילה על האיפור. ויש עוד 20 רקדנים שמתחלפים בכל הופעה לפי אילוצים". 

*   *   *

ברוכים הבאים לעולמה של כוכבת הנוער המצליחה ביותר בישראל. קירל, שנולדה וגדלה ברעננה, הוציאה סינגל ראשון בגיל 15, "מדברים", שנוצר יחד עם הראפר איזי. הסינגל השני שלה, "קילר", עורר סערה בעקבות קליפ פרובוקטיבי ועזר לה לפרוץ לתודעה של הקהל הרחב. 

בסוף שנת 2016 היא כבר זכתה בתואר "זמרת השנה" של ערוץ הילדים, ובהמשך שיתפה פעולה עם הזמרים סטפן, אביאור מלסה ואגם בוחבוט - והקליטה איתם דואטים מצליחים. השיר המשותף שלה ושל סטפן, "טיקיטאס" מבית היוצר של דורון מדלי, הוקלט בשיתוף פעולה עם ליין מסיבות גאה וזכה כבר ל־15 מיליון צפיות ביוטיוב. 

באינסטגרם עוקבים אחריה יותר מחצי מיליון מעריצים, ובנובמבר 2017 היא נבחרה לייצג את ישראל בטקס פרסי MTV בלונדון וגנבה את ההצגה בתלבושת מוגזמת במיוחד - ועל הדרך גם קיבלה את "אגס קימל", דמות בהשראתה ב"ארץ נהדרת". השבוע היא אף נפגשה עם הנשיא והרמטכ"ל, לאחר שנבחרה לאחת מ־70 בני הנוער המשפיעים בארץ. "הרמטכ"ל הגיע בקיא בחומר", היא מגלה, "וידע על הפרויקטים שלי, וגם הנשיא מאוד פרגן". 

אבל בניגוד לכוכבי נוער רבים אחרים בתעשייה, קירל בנתה את עצמה בעשר אצבעות, ללא שימוש במקפצת הריאליטי. בהתאם, אנשים שעבדו איתה מספרים על אמביציה בשמיים, מדווחים שהיא אפילו לא הולכת לשירותים באמצע יום עבודה. היא, מצידה, לא לגמרי מכחישה. 

"כשאני צריכה לעשות משהו, אני רוצה לעשות אותו על הצד הכי טוב", קירל אומרת לי, "וכשאני אצא משם יגידו, 'וואו, איזו חרוצה היא, איזו נעימה ואיזה כיף לעבוד איתה'. אם אני מצלמת קליפ, אני אעדיף לאכול בזמן שעושים לי שיער, ולא לעצור הכל ולהפסיק את כולם בשביל שאני אוכל. 

"אבל היו גם מקרים שאמרו לי, 'נועה, אנחנו צריכים אותך לסצנה, אז תאכלי מהר ותבואי'. אמרתי להם, 'אני מצטערת, אבל לא, אני צריכה את ההפסקה שלי'. אני בחיים לא אצעק על סט ולא אתנהג כמו דיווה, אבקש את מה שאני צריכה בגבולות הטעם הטוב".

בתחילת הדרך פחות ידעת לעמוד על שלך?

"ברור, אבל ראיתי שחקנים אחרים מתנהלים ודורשים, והבנתי שגם לי מגיע וזה לא קשור לגיל שלי. זה לא שאני איזו דיווה שדורשת אוכל מסוים, חדר לבד ומסאז'יסט. זה הדבר הכי לגיטימי". 

זה לא מעייף להיות נועה קירל?

"ברור שאני מתעייפת, ויש ימים שזה מוות. לפני חודשיים טסתי לשבועיים בתאילנד עם החבר שלי, וזה הספיק לי. אני מאוד חרוצה ואני לא אוהבת לנוח, אבל אני יודעת שלפעמים צריך את זה, והחופשה הזו סגרה לי את הפינה. עם הזמן למדתי שכשאני מצלמת סדרה, לא סוגרים גם הופעות. 

"בעונה הראשונה של 'כפולה' (סדרת הנוער הפופולרית שבה קירל מגלמת את עצמה, א'-ד' בערוץ kidZ ביס ובהוט) גם צילמתי וגם הופעתי, וזה היה מוגזם. זה הרג אותי, ואמרתי שאין מצב שבעונה הבאה אני מופיעה במקביל. מה שנקבע מראש השארנו, אבל לא סגרנו הופעות נוספות".

את גם מוותרת על הרבה כסף.

"כן, וזה גם שיקול. אבל זה באמת לא הגיוני, והיה יכול להיגרם לי אפילו נזק נפשי ופיזי".

היה יום שבו אמרת, "די, אני לא עושה את זה"?

"מעכשיו לעכשיו לא ביטלתי שום דבר אף פעם, וזה לא אפשרי, ולא משנה כמה אני עייפה".

אם אין לך יום צילום, מתי את מתעוררת בחופש הגדול?

"בסביבות 11, כי אני צריכה את הזמן שלי. וגם החלטתי שאני לא עושה יותר משתי הופעות ביום. כשיש שתי הופעות ונכנסת השלישית, אנחנו אומרים, 'מצטערים, אבל לא'. אני בן אדם אחד". 

בחודש שעבר פרסמנו כאן ראיון עם חברה שלך, הזמרת אגם בוחבוט, שסיפרה כיצד הקהל הישראלי מטריד אותה בהופעות, בייחוד בבת מצוות. זה משהו שגם את מכירה מקרוב?

"בטח, אתמול הופעתי בבת מצווה. דורון המנהל שלי תמיד נמצא על הבמה ובודק שהכל בסדר ואין הפרעות, אבל הוא שנייה הסתובב לשתות משהו, ופתאום עלה מישהו שיכור על הבמה והתחיל לרקוד לידי. זה היה מאוד מלחיץ ולא נעים, ולא ממש ידעתי מה לעשות. אני מניחה שזה מישהו מהמשפחה ולא מישהו זר, אבל כן נבהלתי. בחו"ל זה לא היה קורה, אבל בארץ זה כן יכול לקרות". 

ובזמן הזה, כשאת על הבמה, יש לפחות חמש בנות בקהל שרוצות להיות את.

"נכון, והרבה אנשים אומרים לי איזו השפעה יש לי. אבל אני כל הזמן רצה מדבר לדבר, ואני אפילו לא זוכרת מה אני עושה ולא שמה לב שיש לי השפעה על דור שלם. לפני חודש היה לי מפגש מעריצים ענק. בדרך כלל זה מסתכם בעיקר בתמונות, ופתאום ניגשה אלי אמא ואמרה לי שעזרתי לבת שלה עם הפרעות האכילה שלה. אני גם שומעת שיש לי השפעה על ילדים דחויים וחולים. 

"זה אירוני וזה מטורף. ביקרתי ילדה חולה בת 11, שהחלום שלה היה לפגוש אותי. כמה ימים אחרי שנפגשנו, סיפרו לי שמצבה השתפר והיא התחילה לאכול. לפני כמה ימים אמרתי למנהל שלי, 'בוא נשלח לה סרטון כדי לשמח אותה', ואז אמא שלה סימסה לנו שהיא רצתה לבקש כי מצבה הידרדר שוב אבל לא היה לה נעים, ושזה ממש עזר. מתברר שיש לזה השפעה אמיתית. זה כמו קסם". 

כמה סרטונים את מצלמת ביום?

"וואו, לפחות 20. כל אחד שניגש, מבחינתו הוא היחיד, ולך תסביר לו שלפניו היו עוד 20. מה אכפת להם, נניח, אם רבתי עם חבר שלי? אבל לא נעים לי לאכזב אותם, ורוב הזמן אני מצלמת". 

מתי את מסרבת?

"אם אני באמצע משהו, אני אבקש לכבד את זה. כשאני מגיעה להופעה, אני לא יכולה להצטלם עם כל הילדים כי אני לא אצא משם. תמיד במקרים כאלה יש אימהות שצועקות דברים לא נעימים כמו 'סנובית', 'מגעילה', 'תתביישי לך', 'מה את מחזיקה מעצמך?' ודווקא הן הבוגרות, שיכולות להבין שאני לא יכולה להצטלם עכשיו עם 4,000 ילדים. לך תסביר להן שאני כבר מאחרת לעוד הופעה.

בסדרה "כפולה". "זו באמת חרדה" // צילום: רונן פדידה באדיבות kidZ

"יש גם אנשים שפונים לא יפה. בשבת ניגשה אלי אמא אחת בים וביקשה סרטון, והסברתי לה יפה שאני לא מצטלמת עם בגד ים שאשמח אם נעשה את זה אחר כך. היא אמרה לי, 'טוב, עוד שעה אני חוזרת'. ואז היא חזרה ואני עדיין בבגד ים והיא אומרת לי, 'נועה, תפטרי אותי מהדבר הזה'. והכל היה באווירה מאוד לא נעימה, כאילו אני חייבת לה משהו. אמרתי לה, 'את לא יכולה לעשות לי דבר כזה, אבל אני גם לא אגיד לך לא, כדי לא לאכזב אותך', אבל אני מודה שהיה לי קשה עם זה. 

המעריצים השרופים כבר עלו על מספר הטלפון שלך?

"כן, וזה נורא בעייתי. בחודשים האחרונים היתה מישהי בת 30 פלוס שעקבה אחריי לכל מקום. היא גם היתה שולחת הודעות לאמא שלי בלילות והיתה לה אובססיה אלי. היא היתה מסמסת ב־11 שהיא רוצה לבוא אלי הביתה ולהביא לי מתנות. אני זוכרת שהייתי רואה אותה במפגשי מעריצים או בהופעות.הייתי עומדת על הבמה ופתאום הייתי רואה אותה, וזה מפחיד ומלחיץ. הרי היו מקרים בעולם שמעריצים הגיעו לבתים של אנשים, וזה מבהיל. יש מעריצות שיודעות איפה אני כל הזמן". 

היו גם גברים שהטרידו אותך?

"היה מישהו שהתקשר להורים שלי וקילל אותם ואמר להם שאני חייבת לו כסף. אין לי מושג מי זה, מעולם לא שמעתי את השם שלו, אבל הוא ניסה לסחוט אותנו ואיים שיפגע בי ומשפחה שלי". 

איך שתי הפרשות האלה הסתיימו?

"ההורים שלי לא עירבו אותי יותר מדי בפרטים כדי שלא אדאג, אבל הם עירבו את המשטרה. עכשיו זה הסתדר, אבל בזמן אמת זה היה מפחיד". 

את הולכת עם מאבטח?

"לא, אבל תמיד יש איתי מישהו. זה נדיר שאני הולכת לבד". 

את יכולה ללכת לקניון?

"לא נראה לי. זה יכול להיות קשוח. הקניון היחיד הוא רמת אביב, שזה קניון שאני יכולה להסתובב בו עם פחות ילדים, אבל בפריפריה אני לא יכולה להסתובב לבד". 

זה חסר לך?

"לא. הדבר היחיד שאני לא מוותרת עליו זה סרטים, למרות שתמיד מציקים לי גם באמצע הסרט. אבל זה לא משהו שאני רוצה לוותר עליו, ואני לא רוצה להגיע למצב שאני מפחדת לצאת מהבית".

*   *   *

זו הפגישה השנייה שלנו מאז תחילת הקריירה שלה. הפעם הראשונה היתה לפני שנתיים. אז פגשתי ילדת פלא בתחילת דרכה, מהוססת, נבוכה ומבוישת. לראיון הזה קירל מגיעה כל כך משוחררת, נינוחה ושלמה עם עצמה, עד כדי כך שבאמצע השיחה - שנערכת במסעדת "התרנגול הכחול" - היא מזמינה חצי עוף לארוחת צהריים.


"זה לא שאני איזו דיווה שדורשת אוכל מסוים, חדר לבד ומסאז'יסט". בסדרה "שלטון הצללים" // צילום: יח"צ הוט

בספטמבר הקרוב תעלה לכיתה י"ב בבית הספר שאותו היא רואה פחות ממרבית החברות שלה. "התקופה האחרונה היתה תקופה שפחות מגיעים בה לבית הספר ממילא, כי יש בעיקר בגרויות. ובלי קשר, מתחשבים בי ועוזרים לי", היא עונה לשאלה מתי היתה הפעם האחרונה שבה עברה בשערי המוסד. "זו תקופת מבחנים, ויש כמה בגרויות שאני צריכה לגשת בהן למועד ב', כמו מתמטיקה וספרות". 

מה כן עשית במועד א'?

"לשון ותנ"ך". 

והציונים?

"זה משהו אישי שאני מעדיפה לא לדבר עליו".

למה את בעצם צריכה לסיים 12 שנות לימוד, אם כבר ברור לך מה הכיוון שלך בחיים?

"בשביל לסמן וי. אבל אני גם דוגמה לילדים אחרים, ואני לא רוצה שמישהו יגיד, 'היא לא לומדת, אז גם אני לא לומד'. אני עושה מה שאני יכולה, ואני מתכננת לסיים 12 שנות לימוד. אבל אני לא יכולה לדעת מה יהיה, ואני לוקחת בחשבון שלא אצליח לסיים את כל הבגרויות ואשלים בעתיד". 

אני מניח שאת לא תלמידה רגילה. 

"מנסים להתייחס אלי רגיל כמו אל כולם, אבל יש גם פעמים שמורים מבקשים ממני תמונות או סרטונים, ואני עושה להם. מבחינתי, כשאני מגיעה לבית הספר אני מנסה להיות הכי רגילה שיש, אבל אף פעם זה לא יהיה באמת רגיל עד הסוף, כי תמיד יהיו את אלה שיבקשו וישאלו". 

יש לך חברות מהכיתה?

"יש לי חברות בכיתה. אין לי זמן לבלות איתן אחר הצהריים, אבל כשאני מגיעה לבית הספר אנחנו בקשר טוב. בתחילת הדרך היו גם כמה שהיה להן קשה להבין את כל עניין המוזיקה, ומאז החטיבה נוצר ריחוק. מאז שאני קטנה אהבתי את השקט שלי והעדפתי לבלות בסטודיו לריקוד מאשר עם חברות". 

לא היה פרגון?

"לא העליבו אותי ואמרו דברים לא יפים, אבל פשוט התעלמו מהניסיון שלי לפרוץ כזמרת".

אז לא היית מלכת הכיתה?

"ממש לא. לא הייתי דחויה, אבל היתה קנאה כי תמיד הייתי דעתנית ודומיננטית ולא כולם תמיד אוהבים את זה". 

מבחינה חיצונית בלטת?

"לא, אולי כי הייתי יותר מלאה". 

בסוף החופש תתייצבי ליום הלימודים הראשון בבית הספר כמו כולם? 

"אני לא יכולה להגיד לך מה יהיה בעוד חודשיים, אבל זה בתכנון". 

אבל אם יש משהו שקירל סגורה עליו - זה הגיוס לצה"ל. "זה משהו שאני לא מוותרת עליו וזה סופי", היא פוסקת. "גם הרבה מהמשפחה שלי היו בתפקידים מאוד בכירים בצבא, ואבא שלי היה לוחם, וזה חשוב לי ואין מצב שאני לא עושה את זה". 

איך היה לך בצו הראשון?

"גיליתי את זה רק בדיעבד, אבל הצבא נערך לזה כך שלא אפגוש בני נוער אחרים. אמא שהבן שלה הגיע ללשכת הגיוס באותו היום סיפרה לי שדיברו איתו ואמרו לו לא לבקש תמונות ולא לגשת אלי. רצו שתהיה לי חוויה נעימה והתייחסו אלי מאוד יפה, אבל עברתי את אותו התהליך, פשוט לבד". 

סיפרת בעבר שכאשר היית בת שלושה חודשים הכליה שלך נפגעה מחיידק אלים. זה ישפיע, לדעתך, על השירות שלך?

"אני לא יודעת מה ההשלכות של זה לצבא, אבל לא משנה מה, אני שם. ואם הפרופיל הרפואי שלי יהיה נמוך, אבקש להתנדב. גם אם תהיה לי הצעת מפתה מחו"ל היא תחכה, כי אם ירצו אותי בחו"ל עכשיו, ירצו אותי גם בעוד שנתיים. הרבה מפורסמים התגייסו לפניי, ואין סיבה שלא אתגייס". 

מה תרצי לעשות במדים?

"שאלה קשה". 

להקה צבאית?

"זה יכול להיות מגניב, אבל בגלל שאני כבר מופיעה, יכול להיות מגניב גם ללכת לתפקיד אחר". 

קריירה בינלאומית זה משהו שנמצא על הפרק מבחינתך?

"ברור, זה משהו שאני חולמת עליו ויש מגעים רציניים, אבל זה צריך להיות בהדרגתיות. אני לא רוצה להתחיל שם בגיל צעיר כל כך, ואז מה יישאר לי לעשות בגיל 25?"

כשאת עוצמת את העיניים, על מה את חולמת?

"במות ענקיות בסגנון מדיסון סקוור גארדן. אני באמת חושבת שהסגנון שלי יכול להחזיק שם, אבל אי אפשר לדעת, כי הכל מאוד אינטנסיבי וגדול. אני צריכה להיות ריאלית ושלא יעלה לי". 

*   *   *

לפני כמה חודשים נאלצה קירל להתמודד עם גל שמועות מכוער, לאחר שאביה של כוכבת הנוער עדי ביטי נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינות, חלקן מעריצות של בתו. לפני שפורסמה זהותו של החשוד, הטוקבקיסטים מיהרו לקבוע כי מדובר באביה של קירל.


"הרמטכ"ל הגיע בקיא בחומר וידע על הפרויקטים שלי, וגם הנשיא מאוד פרגן". בפגישה עם ריבלין ואיזנקוט, השבוע // צילום: חיים צח לע"מ

"הייתי אז בתאילנד, והכל הגיע אלי יום אחרי", היא משחזרת. "אבא שלי עבר חוויה לא נעימה, ברמה שאפילו חברים שלו חשבו שאולי זה הוא. אם הייתי בארץ הייתי מעלה איתו סטורי והיו רואים שהוא לא עצור והכל בסדר, אבל אנשים חשבו שנסעתי כדי שלא אצטרך להתמודד עם זה. ההורים לא רצו להרוס לי את החופשה אז לא ממש עירבו אותי, אבל כל הזמן חשבתי על זה שבקרוב האמת תצא". 

ומה חשבת על הפרשה עצמה?

"חשבתי על עדי ועל כל מה שעובר עליה, גם מבחינה מקצועית וגם נפשית ומשפחתית - וזה קשוח". 

דיברתן?

"אנחנו מכירות, אבל לא נפגשנו או דיברנו מאז. אני חושבת שזה נושא פרטי שלה, ולא חשבתי שזה מתאים להתערב. העדפתי לתת לה את הזמן לעבור את זה, ואני מקווה שזה מאחוריה". 

לאחרונה גם יובל המבולבל, עוד קולגה שלך, עלה לכותרות בנסיבות פחות נעימות.

"אלו החיים הפרטיים שלו, ואני לא נכנסת לזה. הרגשתי שהתקשורת נכנסה לחיים שלו, ובגלל שהוא מפורסם כולם דיברו על זה, אבל אצל כל אחד אחר זה לא היה מעניין אף אחד". 

כשאת שומעת על מקרים כאלה, זה מפחיד אותך?

"לא מפחיד, אבל זו עוד דוגמה של עד כמה התקשורת מתערבת בחיים של המפורסמים. אני רואה את זה ולומדת יותר להיזהר ולהישמר. לשמחתי אין לי מה לפחד או להסתיר, אבל זה כן עושה משהו".

יש לא מעט אמנים בחו"ל שהצליחו בגיל שלך ואיבדו את הדרך, את מביאה את זה בחשבון?

"נכון, וזה מפחיד. הצלחה בסדר גודל בינלאומי בגיל מאוד צעיר יכולה לשגע. תראה את ג'סטין ביבר שמגיל 15 מצליח, והוא רק בן 22 והוא 'לא איתנו'. אני חושבת שזה תלוי מאוד בסביבה שלנו. ההורים שלי תמיד חינכו אותי להישאר צנועה וטובה, ואני מקפידה על זה". 

יש לך פחד שהכל ייגמר?

"כן, קשה מאוד להצליח, אבל עוד יותר קשה לשמור על זה. אני יכולה להוציא שיר פחות טוב, ואנשים ימשיכו הלאה לאמן הבא. אבא שלי תמיד אומר שזה יפה שהצלחתי, אבל חשוב לשמור על זה. זה כמו שעושים דיאטה, והקושי הוא לשמור על המשקל החדש. בגלל זה אני כל הזמן עושה הכל כדי להביא את השירים והתפקידים הכי טובים. זה מקצוע שאם אתה הולך בו טיפה אחורה, זה יכול להיות בעייתי. אבל צריך גם למנן את זה ולא להיות כל הזמן בכותרות, אלא על גבול הטעם הטוב".

את לא מתגעגעת לימים של חופש גדול שגרתי של ילדה בת 17?

"גם כשיש לי ימים רגועים, אני לא אוהבת לשבת בבית, וזו גם בעיה שלי שאני מודעת אליה. אני מכורה לעבודה. אם יש לי יום פנוי, אני מייד חושבת מה אני מכניסה שם, מה אני יכולה לעשות שם". 

ויש גם דבר אחד שקירל לא מוכנה לעשות. "לאחרונה סירבתי לקמפיין בגדי ים גדול כי הרגשתי שזה לא מתאים לי", היא מגלה. "בנות בגילי מעלות לרשת תמונות עם בגדי ים, אבל אני משמשת דוגמה לילדות אחרות ואני לא מעלה תמונות חשופות ואני מרגישה שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד עלי. 

"אחרות יכולות להצטלם עם בגדי ים או מחשוף ענק ואף אחד לא יגיד להן כלום, אבל ברגע שאני אעשה את זה כולם ידברו. כאילו אנשים מחכים לזה. בהקשר הזה אני מרגישה שמחפשים אותי".

ואכפת לך ממה שיגידו?

"תראה, זה לא שאני ממש רוצה להצטלם בבגד ים, אבל אין לי כוח למה שיגידו אז אני לא מעלה". 

את שלמה עם הגוף שלך?

"כן. יש תקופות שיש לי הרבה עבודה ואני לא מספיקה לאכול, ויש ימים יותר חופשיים שאני יותר אוכלת, אבל בכל מקרה אני לא מגבילה את עצמי. פעם בכמה זמן אם פתאום בא לי קרפ ב־12 בלילה, אני יכולה להגיד לעצמי שאפשר לוותר עליו. יש ילדות שהשלימו עם הגוף שלהן בזכותי. לא צריך להיות מטר שמונים ובמשקל 40 ק"ג, ואני חושבת שאני דוגמה ממש טובה". 

היה שלב בחיים שבו הרגשת פחות טוב עם הגוף שלך?

"כן, בתור ילדה הייתי מלאה פלוס. יום אחד קיבלתי החלטה ללכת לדיאטנית והורדתי 15 ק"ג והייתי ממש רזה, מקל, אבל עדיין לא נראיתי לעצמי מספיק רזה. אני זוכרת שכשהיינו הולכים למסעדה הייתי מביאה איתי סנדוויץ' מהבית כדי לא לסטות מהדיאטה. בגיל מסוים הבנתי שמספיק, שאני צריכה גם ליהנות מהחיים ולא יכולה להסתובב עם הסנדוויץ' שלי כל הזמן. לפעמים כשמצלמים אותי מזווית מסוימת אני נראית פלוס עשרה ק"ג, אז כשרואים אותי במציאות אומרים לי, 'את ממש רזה, את הרבה יותר קטנה'. אבל זה לא משנה, כי אם אתם שלמים עם עצמכם הכל בסדר". 

לאחרונה התעסקו מאוד במשקל של נטע ברזילי. יכולה להבין את זה?

"כן, כי היא שונה מהנורמל ואצלנו תמיד אוהבים לקטול ולדבר על כל מה שהוא קצת שונה. אבל היא עוררה את הדיון ואת המודעות, וכל אירופה בחרה בשונה וזה הניצחון שלה. יש לנו את אותו סטייליסט, אז התחברנו ונקשרנו ואנחנו חברות. תמיד גם מתייעצות אחת עם השנייה". 

היה מעניין אותך לייצג את ישראל באירוויזיון?

"זה מאוד מפחיד, כי אם אתה לא מנצח אתה יכול לחזור לארץ במבוכה. לא הייתי הולכת על זה אם לא הייתי יודעת בוודאות שיש לי את כל הנתונים לחזור עם המקום הראשון".


עם החבר ברק שמיר. "כל בחורה קנאית לגבר שלה, ומי שתגיד לך שלא - משקרת"

את בזוגיות עם הדוגמן ברק שמיר. היית יכולה לצאת עם מישהו לא מפורסם?

"לא פשוט לקבל את העבודה שלי, ואם זה לא היה מישהו מהתעשייה, אני לא בטוחה שזה היה יכול לעבוד. גם איתו לא ממש קל, כי הוא דוגמן שטס כל הזמן בעולם ואני לא איתו שם. היו תקופות שהוא טס לחודשיים ואני צילמתי המון, והתמיכה שלו היתה חסרה לי וזה היה קשה". 

זו אהבה ראשונה?

"כן וזה קשוח. אצלי יש המון דברים אינטנסיביים, וכשאני איתו אני הופכת לילדה קטנה ורגילה". 

אתם זוג טוב?

"בהתחלה היה יותר קשה כי לא ממש ידעתי איך מתנהגים, והיום הרבה יותר קל". 

מה הדבר האחרון שרבתם עליו?

"בעיקר שטויות של צעירים, כמו למה לא ענית לי". 

את קנאית?

"כל בחורה קנאית לגבר שלה, ומי שתגיד לך שלא, משקרת. ברור שאני קנאית לגבר שלי, ולא רק כי אני זמרת והוא דוגמן. אבל בגלל שאנחנו הרבה זמן יחד, בנינו סוג של אמון". 

*   *   *

בימים אלה קירל משתתפת לראשונה בסדרה למבוגרים, "שלטון הצללים", של הוט (א'-ד' ב־20:15). היא מגלמת שם את בשמת, בתה המרדנית של חברת כנסת דתייה ("זה היה מפחיד, כי הייתי רגילה לשחק את הדמות שלי או דברים מעולמות השירה והריקוד"). 

במקביל, היא מובילה את הקמפיין של "קרביץ", ובקרוב תככב במופע "כפולה", שמבוסס על הסדרה ויעלה ב־9 באוגוסט בהיכל מנורה מבטחים. "זה כמו בת מצווה", היא אומרת. "כן יבואו, לא יבואו, יקנו כרטיסים, לא יקנו כרטיסים. וזה מלחיץ. זו באמת חרדה". 

השנה גם השתתפת בגרסה הישראלית של "גוט טאלנט", כשופטת הצעירה בעולם. זה גם היה מלווה בחרדה?

"פחדתי שיגידו שאני צעירה מדי ובאיזו זכות מביאים אותי לשפוט. חשבתי, וואו, מה יקרה אם לא יהיה לי מה להגיד. זו לא תוכנית מוזיקה שאני מייד יודעת להגיד לך אם הוא שר יפה או לא, אם הוא זייף או לא. פתאום עולה מישהו שהכישרון שלו הוא לאכול דברים מוזרים, ואתה לא יודע איך להגיב". 

"אבל העורכת של התוכנית אמרה לי, 'נועה, אל תחשבי על מה שיגידו, את בת 16 ואם יש משהו שאת לא מבינה בו, פשוט תגידי שאת לא מבינה בו. כאשר יש דברים שאת יותר מבינה בהם, תדברי ואל תהססי', וזה מה שעשיתי. בסוף לא היתה ביקורת אחת על הגיל שלי, והיום כשאני הולכת ברחוב ואומרים לי, 'שם התאהבתי בך, התאהבתי בכנות שלך'". 

לא מוזר לשפוט אנשים שיכולים להיות בגיל של סבא שלך?

"זה הדבר היחיד שהיה לי קשה איתו, לשפוט אנשים מבוגרים. אז לפעמים פשוט העברתי אותם. נראה לי שבעונה הבאה אני אהיה יותר בסדר עם זה". 

חוץ מזה, את גם הולכת לככב לראשונה בפסטיגל.

"זאת עוד חרדה רצינית מאוד, זה לא נקלט. הסוכן שלי התקשר לספר לי שהם בעניין מייד בתום הפסטיגל הקודם. נפגשתי איתם כבר בינואר, ואני הראשונה שסגרו אותה. בשבילי זה פסיכי להוביל את כל הדבר המטורף הזה, שאני בתור ילדה הייתי הולכת בכל שנה לראות. זה עדיין לא מסתדר לי. זו חשיפה מטורפת, במה ענקית, ויש שם את כל מה שחלמתי כל החיים - לשיר ולרקוד ובהפקה הכי גדולה. אני הולכת להתאבד על זה, שאנשים ייצאו משם ויגידו, 'איזה כיף היה לראות את נועה'". 

את מעורבת בכסף ובפרטי החוזה?

"נשבעת לך שאני אפילו לא שואלת. מדי פעם אני שואלת פתאום כמה קיבלתי על קמפיין כזה וכזה. אני אף פעם לא בודקת, כי אבא שלי אחראי על זה ואני סומכת עליו הכי בעולם". 

את יודעת כמה כסף יש לך בחשבון עכשיו?

"אני נשבעת לך ביקר לי שאין לי מושג. יש לי כרטיס אשראי לצעירים שאיתו אני מסתובבת. גם ברק אומר לי לפעמים, 'איך את לא שואלת, איך את לא מתעניינת?' וזה באמת לא מעניין אותי. אני מניחה שכשאהיה יותר גדולה וארצה לקנות בית או רכב, אז אבדוק. יש אנשים שהכסף מניע אותם, ואני לא חושבת על זה בכלל. אבא שלי איש עסקים והוא יודע מה הוא עושה". 

מה הדבר הכי יקר שקנית?

"נראה לי טלפון, או שבעצם נעליים של דולצ'ה וגאבנה, שעלו 3,000 שקל". 

אני רואה גם חגורה של ג'וצ'י.

"זה של אמא שלי, זה לא נחשב". 

erans@israelhayom.co.ilטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו