רשת H&M בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו עם מותג ההלבשה תחתונה LOVE" STORIES". מותג הלנז'רי המבוסס באמסטרדם נוסד בשנת 2013, וידוע בעיקר בשל ההדפסים האקלקטיים שלו, העיצובים הנוחים והאופציות הרבות למיקס אנד מאצ'. קולקציית H&M X Love Stories תכלול פריטי הלבשה תחתונה קלאסיים של המותג, שעוצבו בשיתוף פעולה עם צוות העיצוב של H&M.
קולקציית H&M X Love Stories לנשים מציעה פריטי הלבשה תחתונה יפים ונוחים, פיג'מות, כיסויי עיניים, גרבי סאטן, ופאוצ'ים מתחרה ופוליאמיד רך. צוותי העיצוב של H&M ו-Love Stories יצרו יחד קולקציה עם הדפסים מנומרים והדפסי כוכבים בשילוב תחרה, לצד רצועות אלסטיות רחבות וקצוות פרומים.
פלטת הצבעים מציגה גוונים של ורוד, ירוק ושחור. את כל הפריטים ניתן לרכוש בנפרד ולערבב כל אחת לפי סגנונה האישי. הקולקציה תגיע לסניף fashion tlv ולסניף עזריאלי תל אביב
מנומר במיקס אנד מאץ // צילום: הנס מוריץ
מייקל קורס פונה לסטריט
מעצב העל מייקל קורס, שידוע בכתב יד של אופנה קלאסית, הולך לגנוב את אור הזרקורים בשלהי העונה הקיצית. בימים אלה מושקת בעולם קולקציית קפסולה גרפיטי בגווני שחור לבן, הכוללת פריטים עם דפוסים בהשראת אומנות הגרפיטי, או במילים אחרות אומנות אופנת רחוב.
Jul 11, 2018 at 11:25am PDT
קורס הולך על דפוסי גרפיטי שאפיינו את ניו יורק בשנות ה-80, והולך על חגיגה אופנתית הכוללת תיקים, נעלים וביגוד. גם לוגו המותג המוכר שמופיע על התיקים מקבל שינוי והופך ללוגו מאויר בקולקציה זו.
קורס הסביר על הקולקציה: "הקמתי את בית האופנה שלי בשנת 1981 בניו יורק, והסביבה התאפיינה בקירות גרפיטי. תמיד חשבתי לעצמי, כמי שמכוון לאופנה זוהרת, איך אני יכול לשלב בין הסגנון הצעיר והמגניב של אופנת דאונטאון ניו יורק עם הסגנון הזוהר של העיר הגדולה". הבשורה לפשניסטיות: הקולקציה תגיע בקרוב גם לישראל ותימכר בחנויות מייקל קורס ו פקטורי 54.
אילנית לוי בקמפיין טיפוח
תגידו מזל טוב לשחקנית ומלכת היופי לשעבר אילנית לוי שנבחרה להיות הפרזנטורית של מותג הקוסמטי MAELYS , וסגרה על קמפיין שעבורו תקבל כ-250 אלף שקלים. לוי תופיע בכל אריזות מוצרי החברה, ותככב בקמפיין שילווה בשלטי חוצות, פרסומות בכלי התקשורת ועוד.
אילנית לוי // צילום: דביר כחלון
מדובר במותג ישראלי למוצרי קוסמטיקה לעור הפנים, בעיקר מוצרי אנטי אייג'ינג שנמכרים דרך אתר אונליין של החברה, ברשת ניו פארם ואף משווקים ברחבי העולם. על הבחירה בלוי כפרזנטורית ציינו במאליס: "מדובר באישה חזקה ובעלת עוצמה שמעבירה בדיוק את הערכים של חברת מאליס. היא אמא במשרה מלאה ויחד עם זאת היא דוגמנית ואשת קריירה, ערכים שמתכתבים עם המותג. בנוסף כשחשבנו עליה כפרזנטורית, התברר לנו שהיא משתמשת במוצרים שלנו כבר שנה, כך שאין שגרירה טובה יותר ממנה".
מותג שעונים מאיטליה מגיע לארץ
מותג השעונים האיטלקי // צילום: יח"צ
מותג השעונים האיטלקי D1 MILANO, הנחשב לאחד ממותגי שעוני האופנה הצומחים ביותר בעולם לנשים וגברים, ובעל עיצוב יוקרתי במחירים נגישים, מגיע בימים אלה לארץ.
קבוצת רולטיים קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק המותג בישראל. המותג כולל שעונים לנשים וגברים בעיצובים בעלי קו יוקרתי. השעונים ימכרו במחירים הזהים לאלו שבאירופה וארה"ב , בין 700 ל-3,000 שקלים. השעונים ישווקו ברשת חנויות אימפרס ובחנויות לשעונים מובחרות ברחבי הארץ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו