יצרניות המזון הגדולות השיקו לאחרונה מגוון חידושים מעניינים המתאימים לקיץ הישראלי. אסם למשל השיקה במבה עם קרם בטעם אייס קפה, ועל מנת שנרגיש קצת טוב עם עצמנו קוקה קולה ישראל משיקה את קוקה קולה לימון זירו וקוקה קולה זירו נטול קפאין.
הנסיינים שלנו טעמו את המוצרים השונים ודיווחו מה כדאי ומה פחות.
קוקה קולה זירו לימון
"קוקה-קולה ישראל" משיקה שני משקאות חדשים שיתווספו למותג ZERO. המשקאות: קוקה קולה זירו לימון וקוקה קולה זירו נטול קפאין.
השקת משקאות אלה תחליף בהדרגתיות את משקאות קוקה-קולה דיאט לימון וקוקה-קולה דיאט נטול קפאין.
ביקורת: הלימון מאוד הורגש. חלק מאוד אהבו את הטעם הלימוני ויש מי שפחות התחבר ולא אהב את המוצר בכלל.
מחיר: כ 6.5 שקלים ל-1.5 ליטר.
במבה אייס קפה
חטיף במבה מציע טעם חדש בסדרת במבה במילוי. מדובר בבמבה במילוי קרם בטעם אייס קפה. הצעת ההגשה כוללת הקפאה לפני האכילה.
ביקורת: הטעם טעים, אבל האייס קפה לא הורגש. חלק מהטועמים אמרו שאם לא היו אומרים להם שמדובר במשקה הקריר הם היו חושבים שמדובר במילוי אחר.
מחיר: כ 5.9 שקלים ל-60 גרם.
במבה בומבה
אוהבים במבה? אסם משיקים את המוצר במבה בומבה שחוזר באריזה חדשה. באופן עקרוני מדובר בבמבה המוכרת לנו, אבל גדולה יותר.
ביקורת: הטועמים אהבו את הגודל ואהבו את המרקם. חלק טענו שצריך אזהרת חנק בגלל הגודל המאסיבי.
מחיר: 4.2-4.9 שקלים 60 גרם.
צילום: סטודיו אסם
בייגלה עיגולים
לסדרת הבייגלה עיגולים התווסף טעם ברביקיו חדש, שמזכיר, לדברי החברה, טעם מעושן וטעמי "על האש".
ביקורת: הטועמים לא התרשמו בכלל. הם טוענים שאין צורך לשדך את הטעם של הביסלי לבייגלה.
מחיר: 9.9 שקלים ל-300 גרם.
צילום: סטודיו אסם
