עונשי מאסר בפועל בפרשת "לה פמיליה"

בית המשפט המחוזי הטיל עונשים כבדים על חברי הארגון בגין עבירות אלימות קשות • מהפרקליטות נמסר: "עבירות אלו בוצעו על רקע אידיאולוגי, בצורה מאורגנת ושיטתית" • העונש הכבד ביותר שנגזר: 4 שנות מאסר, על אליעד משה

חבר ארגון לה פמיליה. בית המשפט לא ריחם // צילום: אודי ציטיאט // חבר ארגון לה פמיליה. בית המשפט לא ריחם

עונשים כבדים הוטלו היום על כמה מחברי ארגון לה פמיליה, על ידי בית המשפט המחוזי. השופט בני שגיא גזר הבוקר (יום שני) עונשי מאסר בפועל, הנעים בין 10 חודשים לארבע שנים, על תשעה מחברי ארגון האוהדים של בית"ר ירושלים, שהואשמו בעבירות אלימות שביצעו. הנאשמים מצידם, הופתעו לגלות את חומרת גזר הדין וכבר הודיעו על כך שיערערו על ההחלטה. 

בהודעת דוברות של פרקליטות ת"א נמסר: "ביהמ"ש גזר על הנאשמים עונשי מאסר בפועל בגין עבירות אלימות חמורות שביצעו במסגרת ארגון לה פמיליה. עבירות אלו בוצעו על רקע אידיאולוגי, בצורה מאורגנת ושיטתית, ללא כל התגרות מצד אוהדי הקבוצות היריבות. מדובר בפעם הראשונה בה נגזרים עונשי מאסר בפועל על חברי ארגון לה פמיליה, בשל עבירות שביצעו במסגרת השתייכותם לארגון. עם זאת, אנו טענו לעונשים גבוהים יותר וביהמ"ש קבע אחרת. אנו נקרא את נימוקי גזר הדין ונשקול את צעדינו בהמשך".

בין הנאשמים אפשר למצוא את דניאל אלישייב, שקיבל 30 חודשי מאסר בפועל, בנוסף לקנס כספי והרחקה מהמגרשים של חמש שנים. על דודו מגידיש נגזרו 24 חודשי מאסר, קנס כספי והרחקה לחמש שנים ממגרשי הכדורגל, ניר מנור ואביתר יוסף קיבלו עונש של 22 חודשי מאסר, בנוסף להרחקה של חמש שנים מהמגרשים ועל רן יצחקי וגדי יחיאלוב 30 חודשי מאסר.

את העונש הכבד ביותר קיבל 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אליעד משה, עלי נגזרו 48 חודשי מאסר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר