כלמוביל, יבואנית דגמי יונדאי לישראל, הודיעה על תחילת שיווק דגמי יונדאי i30 החדשה, יונדאי סונטה העודכנת וגרסאות חדשות של יונדאי טוסון. רצף החידושים מגיע לא במקרה לקראת תחילת שנת 2018, כאשר בהמשך מבטיחים ביונדאי שתגיע גם הגרסה החשמלית של יונדאי איוניק ורכב הפנאי הקטן והאופנתי – יונדאי קונה.
יונדאי i30
הדור החדש למשפחתית הקומפקטית הוצגה בסוף שנת 2016 ומגיעה כעת אלינו. היא מגיעה בתצורת האצ'בק בלבד בשלב זה ועם מנוע אחד – 1.4 ל' טורבו-בנזין (140 כ"ס, 24.7 קג"מ, 9.2 שניות ל-100 קמ"ש) המשודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה.
צילום: יונדאי
היא מגיעה בשתי רמות גימור כאשר כבר ברמת הבסיס (129,900 שקלים) תמצאו מערכת מולטימדיה עם ממשק אפל, חישוקים קלים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונמית, התראה על רכב בשטח מת ועוד. רמת הגימור הגבוהה (135,900 שקלים) מוסיפה גג שמש, מושב נהג חשמלי ועוד.
יונדאי טוסון
במקרה של טוסון היבואנית ביצעה כמה שינויים בהיצע הגרסאות. בראש ההיצע עומדת כעת גרסת הטורבו שמגיעה לראשונה לישראל החמושה במנוע מוגדש בנפח 1.6 ל' (177 כ"ס, 27 קג"מ, 9.1 שניות ל-100 קמ"ש). ההנעה כפולה והתיבה היא רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה. מחירה נקבע על 182,900 שקלים והיא כוללת גג שמש, כניסה והנעה ללא מפתח, ריפוד עור למושבים, חישוקים קלים, מושב נהג חשמלי, מערכת מולטימדיה, זיהוי רכב בשטח מת, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה ועוד.
צילום: יונדאי
בצד התחתון של ההיצע ישנה גרסת 2.0 ל' חדשה (155 כ"ס, 19.6 קג"מ, 11.1 שניות ל-100 קמ"ש) במחיר של 144,900 שקלים, יקר רק במעט מגרסת ה-1.6 ל' הבסיסית ונמוך בהרבה ממחיר גרסת ה-2.0 ל' בעבר.
יונדאי סונטה הייבריד
המשפחתית הגדולה של יונדאי עברה מתיחת פנים שכוללת בעיקר עיצוב חיצוני עדכני יותר. גם מערכת ההנעה ההיברידית – 2.0 ל' אטמוספרי ומנוע חשמלי המפיקים ביחד 193 כ"ס – עודכנה וכעת עומדת בתקינה האירופאית.
צילום: יונדאי
כבעבר היא מגיעה בשתי רמות גימור שמחירן נותר דומה לעבר (הוזלה קלה של הגרסה הבכירה) עם מחיר של 164,900 שקלים או 179,900 שקלים בהתאם לגרסה. היא מצוידת למדי כבר בגרסת הבסיס שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית, חישוקים קלים, מערכת מולטימדיה, מושבים עם ריפוד עור ועוד. היא מוצעת עם 5 שנות אחריות מלאות (עד 100,000 ק"מ) ו-7 שנות אחריות על המערכת ההיברידית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו