איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר // צילום: יוסי זליגר

פרטנר מצהירה על 30 אלף מנויי טלוויזיה

20 אלף לקוחות כבר מחוברים • החברה תשיק ערוץ קומדיה ובידור בשיתוף טדי הפקות שישודר מ-15 בנובמבר

פרטנר TV וטדי הפקות הציגו היום (רביעי) את "ערוץ טדי", ערוץ צחוק ובידור ישראלי בהפקה מקורית משותפת, שישודר מ-15 בנובמבר ב-HD באפיק 15 בפרטנר TV. 

ערוץ התוכן החדש נבנה לפי הרגלי הצפייה החדשים בפלטפורמות החדשות, הותאם לסוגי תכנים חדשים, בפורמט נסיוני שיגדל את הכוכבים והפורמטים החדשים בתפר בין הדיגיטל לטלוויזיה. תכני הערוץ יהיה גם זמינים באמצעות Catch Up עד שבועיים לאחור, ומיטב הפקות המקור ותכנים נוספים של הערוץ יהיו זמינים ב-VOD של פרטנר TV. 

לדברי סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, לירן דן: "השקת ערוץ טדי, ערוץ תוכן מקורי וחדשני, היא צעד ראשון בהשקעות שאנחנו מתכננים בהפקות מקור". המנכ"ל והבעלים של טדי הפקות, טמירה ירדני, אמרה:  "זהו יום מרגש עבורי. הרבה שנים אני חולמת על הקמת ערוץ בידור שכזה ואני שמחה שהרגע הזה הגיע. לפני למעלה עשרים שנה התחלנו במהלך דומה עם כוכבים צעירים, ובהם צביקה הדר, שהפכו עם השנים לאנשי הבידור המרכזיים של ישראל, ואני בטוחה שגם כאן נבנה ערוץ תוכן עם עתיד מזהיר".

לדברי יובל נתן, מנהל שותף של ערוץ טדי, "אנו נמצאים בשלבי הפקה של מעל 15 סדרות חדשות שיעלו במהלך השנה, כולם בשותפות מלאה עם היוצרים (50-50 חלוקת זכויות)".

במקביל הודיעה פרטנר, כי 20 אלף לקוחות כבר נהנים משירות פרטנר TV, ואצל עוד 10,000 שנרשמו לשירות תבוצע התקנה בימים הקרובים. לדברי מנכ"ל קבוצת פרטנר איציק בנבנישתי, "השקת פרטנר TV בקיץ 2017 שינתה את שוק הטלוויזיה בישראל וחוללה תחרות בשוק לטובת הצרכן. מהנתונים שברשותנו יותר מ-70% מהלקוחות שעברו לפרטנר TV התנתקו משירותי חברות הטלוויזיה הישנות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...