רועי לוסטרניק: מה שטוב ל-120 מיליון יפנים טוב גם לישראלים

רועי לוסטרניק, מהבעלים של חברת "טופ-גאם תעשיות", בכנס שנערך להגברת המודעות של תוסף החלבון "קולגן פלוס" בישראל: "ביפן הקולגן הוא כמו דת, ומשווק באלפי מוצרים. בקרוב נשווק אותו גם אנחנו בוריאציות נוספות בישראל"

צילום: אביתר נגר ורועי לוסטרניק // אביתר נגר ורועי לוסטרניק

בשיתוף ברק רום

חברת “טופ-גאם תעשיות”, שרועי לוסטרניק הוא אחד מבעליה, ערכה בערב ראש השנה כנס שמטרתו להגביר את המודעות לחשיבות הצריכה של קולגן. החברה, המשווקת מזה כמה שנים את תוסף החלבון “קולגן פלוס ,”כינסה רבים מלקוחותיה בקניון החדש של גינדי, בשער קרליבך, בלאונג’ של מסעדת TYO, שם הושמעו בפני הלקוחות מספר הרצאות בידי מומחים בנושא.

בין השאר נאמו בכנס: עמית חזקיהו, מהנדס תרופות, שסיפר על הביוכימיה של הגוף, ומה קורה כשאנחנו צורכים קולגן. איילת אליעזר סיפרה על קוסמטיקה, ביוטי ואנטי אייג’ינג. חלי צרויה דיברה על אורח חיים בריא, תזונה, ספורט ואנטי אייג’ינג ורונית יודקביץ’, שחקנית, פרזנטורית, יזמית ודוגמנית מגיל 14, שיתפה את הקהל בסיפור האישי שלה ואיך היא נחשפה לתוסף “קולגן פלוס“.

“ההרצאה היתה בעצם שיחה אישית עם האורחים”, אומרת יודקביץ’, “בה אני מספרת על ההיכרות שלי עם ‘קולגן פלוס’. זה קרה לפני כשלוש וחצי שנים, כשהחלקתי ושברתי את מפרק הירך. עברתי שני ניתוחים והייתי ממש נכה, ככה שהסיבה לתחילת השימוש בתוסף היתה לחיזוק המפרקים והשלד. תוך כדי ההחלמה, כשאני חווה שיפור בטווחי התנועה וחיזוק של המפרקים, ראיתי את השינוי שחל גם בגמישות והאלסטיות של העור ולא רק עור הפנים, חיזוק הציפרניים והחיוניות של השיער. אני כבר לא ילדה, אני בת 52 והבנתי שכדי להיראות טוב ולהיות בריאה אין צורך בניתוחים או הזרקות של בוטוקס. שימוש קבוע ב’קולגן פלוס’ עושה את העבודה. לאור התוצאות שחוויתי על גופי החלטתי גם להיכנס כשותפה בחברת ‘טופ-גאם תעשיות’, כי אני מאמינה ב’קולגן פלוס’. אחרי שלוש וחצי שנים עם התוסף אני מסתכלת במראה ומרוצה ממה שאני רואה ומאיך שהגוף שלי מרגיש”.

רונית יודקביץ
רונית יודקביץ

רועי לוסטרניק, מהבעלים של “טופ גאם תעשיות” תעשיות, מסכם: “המטרה שלנו היא להחדיר בקרב הישראלים את המודעות לקולגן ואת החשיבות שלו לבריאות הגוף. ביפן הקולגן הוא ממש דת ושם הצריכה של קולגן ומוצריו כבר קיימת עשרות שנים. יש אצלם קולגן בשתיה, בקרמים, בתוספי מזון ובעוד הרבה מוצרים. מה שטוב ל-120 מיליון יפנים טוב גם לנו. הכנס היה חשוב להגברת המודעות לתוסף החלבון שלנו ‘קולגן פלוס’, ובהמשך יש לנו כוונה לשווק אותו גם בוריאציות נוספות”.

אביתר נגר ורועי לוסטרניק
אביתר נגר ורועי לוסטרניק

אביתר נגר, מי שמנהל את הפעילות של “קולגן פלוס” בישראל מטעם “טופ-גאם תעשיות”, מספר: “מכיוון שאנחנו מאוד מוכרים בשוק ויש לנו קהל לקוחות גדול ונאמן, החלטנו לייצר מפגש עם הלקוחות ועם המשווקים שלנו, על מנת להגביר את המודעות לתוסף החלבון שלנו, “קולגן פלוס”, ולתת לו חשיפה ברמה אחרת. למעשה, אין עוד בשוק תוסף שמשווק בצורה כל כך אינטנסיבית. אנחנו נמצאים בקשר הדוק עם הלקוחות שלנו ושירות הלקוחות שאנו מציעים הוא ברמה הגבוהה ביותר בארץ, עם אפשרות למענה 24-7. אנחנו אף פעם לא מתקשרים רק כדי למכור את המוצר. הגישה שלנו היא קודם כל להסביר ללקוחות מה זה קולגן, מה החשיבות של החלבון הזה בבניית הגוף ובתהליכי האנטי אייג’ינג ומה היתרונות של ‘קולגן פלוס’ לעומת תוספים אחרים שיש בשוק. כאשר הלקוח מבין בעצמו במה מדובר הוא יכול לקבל החלטה מושכלת האם לתת לתוסף הזה הזדמנות על מנת לשפר את תחזוקת הגוף שלו. חשוב לנו להדגיש בעיקר שני הבדלים שיש בין תוסף החלבון הזה לבין תוספים אחרים. הראשון הוא שהתוסף הזה משפר ומתחזק כמה מערכות בגוף, בניגוד לתוספים אחרים שכל אחד מהם אחראי על תחום מסויים, והשני הוא שמדובר בחלבון ולכן גם הכמות חשובה. במנה יומית, שהיא כ-8 גרם, יש מאה אחוז של חלבון נטו, בריכוז של מאה אחוז. אין עוד תוסף כזה בשוק. זו כמות יפה מאוד של חלבון”.

לקריאת מחקרים באתר לחץ כאן

בשיתוף ברק רום

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר