25 פניות ב-24 שעות: הסטארט-אפ לעסקים מכה גלים

ימים ספורים אחרי ההשקה של המיזם הענק Success Center נפגשנו עם אלעד הדר, היזם מאחורי הרעיון פורץ הדרך לראיון עומק והסבר על הקונספט החדשני

צילום: //

“מ-60 משרדים, 25 כבר נמצאים במשא ומתן” מעדכן אלעד הדר אך מסרב למסור מספר מדויק של חוזים שנחתמו ומוסר שהוא עדיין מקבל מועמדים.

500-1,000 הפניות עסקיות ביום

“בכל יום אנחנו מתכננים להזרים לקניון העסקי הראשון בעולם בין 500 ל-1,000 אנשי עסקים, כולם על תקן לקוחות פוטנציאליים לכל אחד מבעלי העסקים בקניון” אומר אלעד הדר, יועץ עסקי שמאחוריו ניסיון ייעוץ ל-35,000 עסקים.

“עסקים שנותנים שירות לעסקים אחרים נמצאים באופן קבוע בבעיה שיווקית”, מסביר אלעד “כל בעל עסק שפונה למגזר העסקי מוציא על גיוס לקוחות חדשים שעות ארוכות והרבה כסף”.

הקניון העסקי Success Center ייפתח ב-1.11.17 עם שלל פינוקים והטבות לעסקים הממוקמים בו, כשהבונוס העיקרי הוא תנועה נכנסת בלתי פוסקת של אנשי עסקים ופרסום בכל רחבי הקניון על גבי מסכים כדי לעודד את האורחים לקבל שירות מהעסקים במתחם.

“לא יהיו בקניון יותר מ-2 עסקים מאותו תחום וזאת כדי לייצר מינימום תחרות, וכל העסקים יהיו מתחומים שמספקים שירות לעסקים אחרים” מוסיף אלעד הדר.

הקניון בנוי סביב 3 צלעות מפתח: נטוורקינג, שכירות במודל Fix Price וכמובן הקניון עצמו. במוקד המיזם תהיה העצמה עסקית בלתי פוסקת של בעלי העסקים - חינם לחלוטין, בזכות המעטפת המיומנת והמקצועית של חברת Success ייעוץ עסקי.

צלע ראשונה: נטוורקינג

כיום קיימים בישראל 560,000 עסקים. במסגרת זאת פועלים מאות גופים המתמחים ברישות עסקי: BizMakeBiz, BNI, IBC, לשכת המסחר ועוד.

הכוח של הרישות העסקי חיוני לכל עסק שמעוניין להגיע לעסקים אחרים וכפי שאלעד הדר מציין, הצמיחה של המעורבות העסקית ברשתות החברתיות גם היא מעידה על הכוח הטמון ברישות עסקי.

יחד עם זאת בנטוורקינג אין הבטחות וברוב המקרים גם אין הצלחות. ביצוע נטוורקינג כהלכה מצריך מבעלי עסקים שעות של עבודה ביצירה ופיתוח של קשרים ולא בהכרח עם תוצאות רצויות. “המטרה הראשונה שלי בהקמת הקניון העסקי היתה ליצור זרימה בלתי פוסקת של הפניית לקוחות אל המשתתפים במיזם מבלי שבעלי העסקים במיזם יצטרכו להתרוצץ, זה המצב המושלם” אומר אלעד הדר.

צלע 2: קניון

על פי נתונים סטטיסטיים, בישראל קיימים כיום כ-380 קניונים, מתחמי פאוור סנטר ומרכזי קניות שכונתיים. לפי הנתונים של חברת הייעוץ הכלכלי צ’מנסקי בן שחר ושות’, קיימים כיום כ-9.1 מיליון מטרים רבועים של שטחי מסחר, בשנה האחרונה נפתחו שמונה מרכזים חדשים וקיימות תכניות להקמה של 113 מרכזי מסחר נוספים ברחבי הארץ.

“למרות השכירות הגבוהה של חנות בקניון, השוכרים ימשיכו להישאר בו מהסיבה הפשוטה שהקניון מייצר תנועה של לקוחות פוטנציאליים” מסביר אלעד הדר, “זאת הדרך שלי לענות על הקושי של הצלע הראשונה ולהזרים תנועה פנימה. ויחד עם זאת היה לי חשוב להימנע משכירות מופקעת בסכומים שאף אחד לא יכול להחזיק”.

צלע 3: שכירות במודל Fix Price תוך שימוש ברשימה ארוכה ומרשימה של הטבות עסקיות.

“המחיר שלנו יהיה זול בכ-25%-50% מיתר המתחמים ויציע הרבה יותר” אומר אלעד הדר. המודל לוקח את הקונספט של מרחבי עבודה משותפים כגון wework, עם הוצאות כוללות לפי מרחב ואופציה לשימוש בשטחים משותפים כולל גישה לחדרי ישיבות, פינת קפה ועוד.

בקניון העסקי Success Center מקבלים יותר

החבילה המלאה כוללת גם תשתיות, גם שיווק וגם העצמת מנהלים.

בתשתיות, נהנים בעלי העסקים במתחם מגישה לחדרי הרצאות וחדרי ישיבות, גג רחב שיכול לשמש לאירועים, שירותי קבלה ומענה אנושי, WIFI ומרכזיית IP מתקדמת עם שיחות ללא הגבלה שירותי הדפסה וצילום, כיבוד ושתייה חמה ושירותי ניקיון למתחם ולמשרדים.

שירותי השיווק מרחיקים לכת ומקיפים את כל מה שבעלי עסקים צריכים:

חדר צילומי וידאו ושידורי LIVE עם כדי שבעלי העסקים במתחם יוכלו רק להיכנס, לצלם ולהעלות לאוויר. ההטבה שווה אלפי שקלים בחודש!

חשיפה באירועים, וועידות וכנסים שיתקיימו בקניון העסקי על בסיס קבוע ויאפשרו לשוכרים להכיר אנשי עסקים נוספים.

חשיפה בלתי פוסקת על עשרות מסכים, שיהיו ממוקמים ברחבי המתחם כולל במעליות ובשטחים הציבוריים, כאשר התשלום על החשיפה יבוצע ב-“Success Credits” ולא בכסף אמיתי. איך מרוויחים קרדיט SC? בכך שמביאים למתחם אנשי עסקים, ממליצים על שכנים למיזם ופשוט עושים נטוורקינג כמו שצריך.

חבילת ההעצמה למנהלים היא הלב של המיזם, והיא תאפשר לדיירים גישה ישירה לאלעד הדר ולצוות היועצים הבכירים של חברת הייעוץ Success במפגשי מאסטר מיינד אחת לחודש. חבילת ההעצמה העסקית ניתנת חינם לכל העסקים במתחם וכוללת מנוי לאוניברסיטה של Success - אתר המנויים המהפכני שתומך בהכשרת עובדים והעצמת מנהלים, והשתתפות חינם בהרצאות עסקיות במתחם - הרצאות במגוון נושאים כגון שיווק, מכירות, טלמרקטינג, כוח אדם, פייסבוק, קופירייטינג ועוד.

רק 60 עסקים, רק 2 מכל תחום

בקניון החדש יהיו לא יותר מ-60 עסקים תחת קורת גג אחת, מכל תחום לא יותר מ-2 עסקים. העסקים האלה צפויים להזרים למתחם בין 500  ל1000 אנשי עסקים מדי יום.

אם תחום העיסוק שלכם הוא רלוונטי, לדוגמא יועץ מס, גרפיקה, בניית אתרים, כוח אדם, אדמיניסטרציה, קידום מכירות, טלמרקטינג וכיוצא באלה, חשוב שתדעו שאפשר עדיין להגיש מועמדות להצטרפות למיזם.

ייעוץ ל-35,000 עסקים

מאחורי Success Center עומדת תשוקה אדירה להעלות אנשי עסקים על הדרך להצלחה. אלעד הדר הקים את Success ייעוץ עסקי לפני למעלה מ-10 שנים בעקבות חוויה אישית, “עבדתי במשך שנים כמו חמור, בסוף החודש שילמתי לכולם ולי בקושי נשאר. יום אחד הגיע אלי פקס לגבי הרצאה חינם ומשם הכל היסטוריה. הכפלתי את העסק שהיה לי פי 5 וראיתי שאני יכול לעזור גם לעסקים אחרים לצאת מהבוץ. מאז אני רק מרחיב את הפעילות משנה לשנה. כבר עכשיו החברה שלי היא עוגן יציב לאלפי עסקים חדשים מידי שנה, שמגלים איך לעבוד נכון ואיך לשווק את עצמם במדויק. עם ההקמה של Success Center אני מגשים חלום, אני בהחלט מתכוון לדחוף בכל הכוח לעזור לעסקים החברים במתחם להצליח בגדול”.

איך מבררים אם נותרו מקומות למי שרוצה להצטרף למיזם?

יש לפנות ישירות לאלעד הדר, שעורך מיונים קפדניים כדי להבטיח רמה גבוהה של בעלי עסקים במתחם.

מומלץ למהר, האכלוס צפוי עד 1.11.17 ואלעד הדר ידוע בתור אדם שעומד ביעדים ואף מקדים אותם.

אין ספק שהקונספט הזה הולך לחולל היסטוריה בעולם העסקים, במקום להגיד “חבל שלא פנינו” זאת ההזדמנות שלכם להתחרות על המקומות הנחשקים.

פניות לאלעד הדר אפשר לשלוח למייל elad@bizsuccess.co.il

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר