צילום: //

קידום אתרים בגוגל: איך לעבוד נכון?

כל עסק שמחזיק גם באתר אינטרנט, יודע שעליו לקדם את האתר שלו בגוגל, על מנת שיניב את התוצאות המצופות מאתר אינטרנט איכותי. קידום אתרים הוא הדרך לגרום לאתר להופיע בראש רשימת תוצאות החיפוש בגוגל (או במנועי חיפוש אחרים) כאשר מקלידים מילות חיפוש אשר רלוונטיות לאתר. איך עושים את זה? על כך לפניכם

קידום אתרים

קחו למשל אינסטלטור, שהקים עסק אינסטלציה עצמאי ורוצה לפרסם את עצמו ולקדם את האתר העסקי שלו. קידום אתרים אורגני של אינסטלטורים צריך לאפשר לכל מי שמעוניין בשירות של אינסטלטור או שמתעניין בתחום האינסטלציה מכיוון זה או אחר, להגיע לאתר של האינסטלטור מיודענו. על מנת לבצע קידום אתרים בגוגל של אינסטלטורים, צריך קודם כל להבין מהן הדרישות של גוגל לגבי קידום אתרים. לאחר מכן, יש להבין מהן הדרישות של קהל היעד, או במילים אחרות - אלו מילות חיפוש יקלידו הגולשים אשר יוכלו להפיק תועלת מן האתר של האינסטלטור.

קידום אתרים בגוגל

גוגל מקדם אתרים באופן עצמאי, על פי קריטריונים ואלגוריתמים שונים, אשר מתייגים את האיכות של האתרים השונים. על מנת לגרום לגוגל לקדם אתר באופן אורגני (טבעי), יש להתאים את האתר לדרישות של גוגל. קידום אתרים אורגני של אינסטלטורים יכלול טיוב (אופטימיזציה) של האתר של האינסטלטור המדובר, כולל שילוב הגיוני של מילות מפתח במינון מתאים, ובעיקר תוך עדכון תכוף של האתר, הוספת תכנים מעניינים ורלוונטיים, הוספה של סרטוני וידאו או תמונות, וכן הלאה. כל הדברים הללו, ועוד רבים אחרים, משפיעים על ה”דעה” של גוגל לגבי האתר, ומאפשרים לאתר להיות מקודם לראש רשימת תוצאות החיפוש. חשוב, כמובן, להיעזר במומחים בתחום, על מנת לקדם את האתר בצורה יעילה.

בחירת מילות מפתח

גם כאן, חשוב להתייעץ עם מומחים. באופן טבעי, על מנת לקדם אתר של אינסטלטור, בוחרים במילים כמו “אינסטלטור” או “אינסטלציה”. אך המילים האלה מחופשות לעיתים קרובות, ובמקרים רבים עדיף לקדם דווקא ביטויים אחרים, נפוצים פחות, כמו “אינסטלטור במרכז”, “פתיחת סתימות בכיור” וכדומה - שגם הם יובילו לקהל היעד המבוקש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...