בריאות דיגיטלית: פנקס החיסונים עובר לאפליקציה

שכחתם את הפנקס? אין דאגה • אפליקציה חדשה במכבי מתעדת את היסטוריית החיסונים

האפליקציה החדשה בנייד // האפליקציה החדשה בנייד

נפרדים מפנקס החיסונים המצהיב וההיסטורי: פנקס החיסונים של תינוקות וילדים מבוטחי מכבי עובר לטלפון הנייד, ואין צורך עוד להגיע לטיפת חלב עם הפנקס, שלרוב נוטה ללכת לאיבוד בבית עם השנים. אפשר רק להציג את הטלפון הנייד ולהתחסן.

במכבי החלו לתעד באופן דיגיטלי את כל החיסונים של הילדים, מלידתם ועד גיל 18, גם אלו הניתנים בטיפות חלב של משרד הבריאות וגם אלו הניתנים בבתי הספר. עד היום היה צורך לשאת את פנקס החיסונים כתנאי לקבלת החיסון, אך לפנקס הוותיק היתה תמיד נטייה ללכת לאיבוד בבית ולהיעלם. באפליקציה החדשה מוצגים כל החיסונים שהילד קיבל מיום לידתו, כולל חיסוני שפעת. בזכות שיתוף פעולה עם משרד הבריאות ועם קופות החולים מאוחדת ולאומית, האפליקציה מציגה גם חיסונים שבוצעו בעבר בטיפות חלב במסגרות אלו.   

האפליקציה החדשה של מכבי תאפשר להורים לעקוב אחר סידרת החיסונים בנייד ואף תזכיר להם לבצע חיסונים שעדיין לא בוצעו. 

בהמשך יישלחו להורים הודעות פוש לנייד שיזכירו להם לגבי מועדי חיסון, תורים שנקבעו, חיסונים שטרם בוצעו והזמן שנותר להם על מנת לבצע חיסונים שתלויים בגיל התינוק. החיסון יתועד בנייד תוך 48 שעות מרגע שבוצע וכך יאפשר להורים לרכז את המידע על חיסוני הילדים ולדעת לנהל את החיסונים הבאים. חיסונים שבוצעו בעבר יופיעו גם הם באפליקציה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר