שיא ישראלי חדש: הפרסומת ל"סודה סטרים", שביים וניה היימן בכיכובו של תור "ההר" ביורנסון ממשחקי הכס, הצליח "לשבור" את האינטרנט וצבר מעל 50 מיליון צפיות בתוך מספר ימים. זהו שיא בצפיות בתוכן ויראלי ישראלי באינטרנט.
בסרטון, שעלה בגרסה מוקדמת כמתיחה של ה-1 באפריל, מציג "ההר" פתרון המשלב בין אימון כושר וקניות בסופרמרקט, על ידי הרמת בקבוקי סודה המעוצבים כמשקולות כבדות.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
הסרטון זכה לחשיפה גדולה ביוטיוב, בפייסבוק ובאתרי תוכן מובילים בארה"ב, ורבים מאוד נפלו בפח, בהם למשל ארנולד שוורצנגר. הללו חיפשו את המוצר הדמיוניHeavy bubbles והופתעו לגלות יממה לאחר מכן את ההסבר של תור, לפיו אין כל הגיון להזיע בסחיבת בקבוקים שמזיקים לסביבה, כשיש את חלופה של מכשיר סודה ביתי.
"ההר", בסרטון הפרסומת. שבר שיאי צפייה
הסרטון הופק על ידי בית הקונספטים אלנבי, עבור חברת סודה סטרים, ונועד להציג את האבסורד בשימוש בבקבוקי מים וזאת באמצעות המצאת מוצר שכלל אינו קיים.
וניה היימן הוא במאי מצליח שיצר בעבר שורה של סרטונים שזכו לחשיפות גבוהות. הסרטון האחרון זכה להצלחה גבוהה במיוחד, גם הודות לפופולריות של "ההר" בימים אלו לאחר שזכה בתחרות האדם החזק עולם והוא צפוי לככב בעונה החדשה של "משחקי הכס", שתעלה בחודש הקרוב.
"ההר" עם המוצר הפיקטיבי. שוורצנגר נפל בפח
