צופיה בטלוויזיה | צילום: הרצי שפירא

פרטנר תציע חבילת ערוצים בהרכבה עצמית

בעקבות סלקום • פרטנר נכנסת לשוק הטלוויזיה: "הצרכן ישלם רק על הערוצים שהוא צופה בהם"

בעקבות סלקום, גם חברת פרטנר מתכוונת להיכנס לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית. עם זאת, פרטנר לא תציע חבילות ערוצים, אלא תשווק מודל רכישה של ערוצים בודדים, במטרה לאפשר לצופים לשלם רק עבור התכנים שבהם הם צופים.

במסגרת ההיערכות לטלוויזיה הרב ערוצית מתחרה פרטנר מול יס והוט על רכישת זכויות על שידורי ספורט בליגה הישראלית והעולמית. בעקבות המאבק המסחרי על רכישת זכויות השידור, הנחה ראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, את מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, ואת יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יפעת בן חי, לגבש צעדים שיבטיחו שכל צופי הספורט יוכלו ליהנות מחבילת שידורי ספורט מלאה במחיר הוגן.  

פרטנר מסרה כי היא מברכת על ההחלטה. "בכוונת החברה להביא לציבור בישראל פתרונות חדשניים, כמקובל בעולם, כדי שתהיה לו האפשרות לשלם עבור התכנים בהם צופה, במקום לחייב אותו בתשלום גבוה עבור חבילות צפייה שהוא כלל איננו מעוניין בהן".

גורמים בפרטנר אומרים, כי טענותיה של הוט נגד כוונתה של פרטנר להתמודד במכרז על זכויות שידור הספורט הן ניסיון ציני להכשיל תחרות שממנה ייהנה הציבור. "פרטנר רוצה לאפשר לציבור אוהדי הספורט לצפות במשחקים וזאת מבלי שייאלצו אותם לרכוש חבילת בסיס יקרה כתנאי מקדים לרכישה. כניסתה של פרטנר צפויה לעורר תחרות ולשפר את מצב הצרכן באמצעות הורדת מחירים בזכות יכולתו של הצרכן לרכוש רק את התכנים שבהם הוא מעוניין לצפות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...