בסוף השבוע שיחררה אדל את הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש שלה, שצפוי לראות אור בקרוב, והמספרים סביבו מלמדים שהעולם המתין לשמוע ממנה בנשימה עצורה.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
השיר החדש, "Hello", זכה ל־156 אלף הורדות בבריטניה בלבד (ממוצע של כ־52 אלף הורדות ביום) בימים שלאחר שחרורו, והקליפ שלו איים לשבור את האינטרנט. השיא הקודם של צפיות בקליפ, שעמד על 20.3 מיליון צפיות ביממה ונקבע על ידי טיילור סוויפט, מחוויר לעומת 27 מיליון הצפיות שהשיגה אדל ביממה בלבד. נכון לכתיבת שורות אלו נרשמו כ־107 מיליון צפיות בקליפ ביו־טיוב בלבד. בתוך ימים ספורים הגיע "Hello" לראש טבלת המכירות של אייטיונז ב־102 מדינות, הוא נוגן כ־10 מיליון פעמים בשירות המוסיקה המקוון ספוטיפיי, ואפילו החייה מחדש את מכירות האלבום הקודם של אדל והחזיר אותו לרשימת עשרת הגדולים בתשע מדינות שונות.
ההיסטריה הזו מגיעה לאחר כמה אירועים משמעותיים ודרמטיים בחייה האישיים של אדל. ב־2012 עברה ניתוח במיתרי הקול, שעורר חשש כי קולה לא לא יחזור להיות כבעבר. מאוחר יותר באותה השנה ילדה את בנה הבכור.
כמו קודמיו ("19" מ־2008 ו"21" מ־2011), גם האלבום הנוכחי נושא שם מספרי שמציין את גילה של הכוכבת הבריטית נכון לתחילת העבודה עליו: "25".
בראיון בלעדי וראשון זה שלוש שנים, שהעניקה אדל למגזין "i-D", הסבירה כי האלבום הוא "ניסיון להתגבר על העבר, על ההפיכה להורה ועל חציית שנות העשרים שלי. בפשטות, אין לי את הקיבולת לדאוג לכל כך הרבה דברים שבעבר נהניתי לדאוג להם. אהבתי את הדרמה מסביב לכל, אבל עכשיו אני אמא והמקום בראש שלי מוגבל. אני חייבת לפנות דברים משם, וזה הופך לתהליך טיפולי".
