צילומי ארכיון: משה שי // צילומי ארכיון: משה שי

הדואר בא ב־SMS

נפרדים מהודעת הדואר הרשום • מעתה תיודעו על הגעת החבילה במסרון לטלפון הנייד • מנכ"ל הדואר: זמני ההמתנה יקוצרו

האם בקרוב נקבל שירות יעיל ומהיר יותר בסניפי הדואר? חברת דואר ישראל החלה לשלוח ללקוחות הודעות sms המעדכנות אותם בזמן אמת שהחבילות שלהם הגיעו לסניף הדואר. 

המהלך, המסיים את עידן הודעות הדואר המסורתיות, מגיע על רקע התורים הארוכים בסניפים. מדובר בשירות חדש שהשיקה החברה בעשרות מרכזים למסירת חבילות, והוא יורחב בחודשים הקרובים לכלל הסניפים. המסרונים ימנעו את הצורך להציג את פתק ה"הודעה על דבר דואר" בעת ההגעה לסניף.

בשיטה זו הלקוחות לא יצטרכו לחכות לדוור שיביא את ההודעה עד לתיבת הדואר שלהם, מה שאמור לקצר את זמן ההמתנה לחבילה. 

המסרון נשלח ישירות ללקוח ברגע שהחבילה מגיעה לסניף, כך שמרגע שמקבלים אותו ניתן להגיע לסניף ולאסוף את החבילה. 

כרגע נשלחים המסרונים רק ללקוחות שמספר הטלפון שלהם מופיע על החבילה, ובחודשים הקרובים, כשהתהליך יושלם בכל הארץ, ברגע שהלקוחות ימסרו לדואר את מספר הטלפון הנייד שלהם הם יוכלו לקבל את המסרונים. המערכת הותקנה בעשרות נקודות מסירת דואר ברחבי הארץ והיא מורחבת מדי שבוע לסניפים נוספים, עד ליישומה המלא.

עובד הדואר. למעלה: לקוחות בסניף \ צילום: משה שי

נוסח המסרון כולל את קוד הפריט שהגיע, כתובת סניף הדואר שבו מחכה החבילה ולינק עם שעות הפתיחה של אותו סניף. בנוסף, כחלק משדרוג תהליך המסירה, החתימה על קבלת החבילה תבוצע במסוף אלקטרוני המותקן בסניפים, במקום בניירת שעליה הורגלנו לחתום בעת קבלת החבילה, מה שיקצר את זמן השהייה בסניף.

"מדובר בצעד נוסף לשיפור השירות ללקוחות. המסרונים לנייד יקצרו את זמן ההמתנה לחבילה וייעלו את הליך מסירת החבילות ברחבי הארץ", אמר מנכ"ל חברת דואר ישראל דני גולדשטיין, "אני קורא לציבור להשתמש בחידושים בפעילות הדואר, להזמין תור מראש באתר החברה או באפליקציית דואר ישראל, להגיע גם בשעות הערב ללמעלה מ־100 סניפים שהארכנו את שעות פעילותם ולציין את מספרי הטלפון הנייד בעת ההזמנות. בחודשים הקרובים יתווספו סניפים נוספים למתכונת השירות המשופרת, וכבר כעת ניתן לראות שיפור בשירות הניתן ללקוחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו