"לא יודעת כמה יראו אותי בביקיני"

צפו: ריאיון מיוחד עם הדוגמנית שיר אלמליח שעות לפני שנכנסה לבית האח הגדול

שיר אלמליח. תמיד מרגשת, צילום: נעם ריבקין פנטון

אחת מהדמויות המדוברות השנה בבית האח הגדול היא הדוגמנית שיר אלמליח. עוד לפני הכניסה לבית האח, פגשנו אותה ושמענו ממנה על ההתרגשות וההכנות לקראת המסע.

צילום: זוהר קליגמן, רועי קסטרו | צילום: זוהר קליגמן, רועי קסטרו

"כשהציעו לי להיכנס לבית האח הגדול סירבתי", כך היא מספרת, "לא ממש רציתי ללכת על זה. ככל שהתהליך התגלגל זה סקרן אותי יותר, הבנתי שזה משהו שלא מציעים את זה לכל אחד ונראה לי שדווקא אני הולכת ליהנות".

אלמליח, בת 25, נשואה לכדורגלן הפועל ת"א לשעבר אלרואי כהן ומאחוריה קריירת דוגמנות מרשימה. "בא לי שיכירו יותר את האופי שלי, שידעו מי אני, שיתחברו אליי בגלל אופי ושלא יבקרו אותי בגלל תמונות. דוגמנות זה מקצוע, ואפילו מקצוע מכובד, אבל כשאני מגיעה הביתה אני מבשלת ומנקה עושה את הדברים הכי ביתיים שיש. אני לא מעשנת לא שותה ולא יוצאת למסיבות. בא לי שייראו את הצד האחר הזה שלי. אם אזכה זה יהיה מגניב".

"אם בעלי לא היה תומך בזה לא הייתי נכנסת. הוא אמר לי אל תהיי חסרת טקט, האמת שלי יוצאת ישר ולפעמים צריך למתן את זה מכיוון שאנשים יכולים להיפגע ולחשוב שאני עושה את זה בכוונה". ומה לגבי ההופעות בבגד ים? "אם יהיו אנשים בבריכה אני אשב אותם, זה לא שיש שם מה לעשות אז לא יודעת כמה יראו אותי בביקיני". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר