"לא היה קל להתפשט"

לדני גבע (40) יש רזומה עשיר בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה, אבל זה לא מנע ממנו להסכים להשתתף בסרט קצר שבו הוא משחק בעירום מלא לצידה של רננה רז

דני גבע ורננה רז // צילום: אבשלום לוי // דני גבע ורננה רז

על אף הרזומה המפואר שיש לו על הבמה, בטלוויזיה ובקולנוע, לדני גבע (40) עדיין יש בעיה להתפשט. אבל כשהבמאי יורם זקס הציע לו להשתתף בסרט קצר שדורש ממנו עירום מלא - גבע החליט לקחת על עצמו את האתגר. התוצאה: הסרט "ערומים" שיוקרן בסינמטק תל אביב ב־20 במארס ב־13:00, ושבו מככבים גבע ולצידו הרקדנית והכוריאוגרפית רננה רז.

העלילה עוסקת בגבר ואישה שיוצאים להרפתקה ספונטנית של 24 שעות באילת. המסע אל הבלתי ידוע מעלה סוגיות של זוגיות ויצרים מודחקים ומעלה שאלות מהותיות על הקשר בין אהבה ומיניות ועל הקושי שבחשיפה נפשית. 

רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק

"זה סרט קאמרי עם שני משתתפים בלבד, למעט כמה הופעות אורח קטנות", מספר גבע. "התפקיד של העירום בסרט מאוד משמעותי. שנינו מופיעים בסרט בעירום מלא, אבל כמובן שזה לא נחשף בצורה אגרסיבית אלא בצורה מעודנת. בכלל, כל תהליך העבודה והצילומים היה מאוד עדין, מאוד אינטימי. 

"זה סרט שבעצם מתעסק במה שאנחנו לא מוכנים לחשוף מבחינת הנפש שלנו, ועד כמה קל לנו לחשוף את הגוף אבל לא את הנפש. העבודה עם רננה היתה נפלאה, זו הפעם הראשונה שעבדנו יחד והיא פרטנרית מדהימה ואישה מקסימה".

היה לך קושי להתפשט מול המצלמה?

"הקושי היה קודם כל עם הגוף, איך הגוף שלי ייראה בעירום וכל מה שקשור לדימוי העצמי. כשקיבלתי את התפקיד ישר חשבתי לפצוח בדיאטות ובמשטר אימונים, אבל התברר לי שיורם דווקא רצה הפוך, הוא רצה גבר שנמצא עמוק בתוך שנות נישואיו ושלא נראה כמו דוגמן, ככה שעוד השמנתי קצת בשביל הסרט הזה, וההתמודדות שלי היתה עם גוף שאינו במיטבו. זה הרבה יותר קשה. אז כן, היתה בושה, אבל מתגברים על זה. זה הקטע, לעשות למרות הקושי. הקושי השני היה לעשות את זה ביחד עם רננה. שנינו אנשים נשואים, שבאים לסט עם מערכות יחסים, וצריכים לייצר זוגיות ועוד ללא בגדים. גם זה היה אתגר".

מה לך ולסרטים קצרים? זה לא קטן עליך?

"אני בעצמי יוצר קולנוע, והז'אנר הזה של סרטים קצרים קיים פה. עניין אותי לעשות את הסרט הזה מנקודת המבט האמנותית, פחות בגלל הפוטנציאל המסחרי. לדעתי זה חלק מהקסם של הסרט. מי שיבוא לראות אותו יזכה לחוויה שהיא קצת אחרת מצפייה בסרט רגיל של שעה וחצי". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר