דו"ח נילסן חושף: 76% ממוצרי הצריכה (מזון, משקאות וטואלטיקה) בישראל התייקרו ב־2013 ב־3% בממוצע.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
על פי הנתונים, מרבית המוצרים המובילים התייקרו ב־6% בממוצע. במוצרים שמחירם עלה בחדות אפשר לציין את הבירה, שהתייקרה ב־11%, את החלב העמיד, שהתייקר ב־10%, ואת הלחם, שהתייקר ב־8%. כתגובה לעליית המחירים, מתברר כי הצרכנים רכשו פחות מוצרים, ולראשונה - הפחיתו מעט את תדירות הביקור בחנות.
מנכ"לית נילסן, שגית עטר, ציינה כי "המשמעות היא שמשק בית ממוצע מוציא סכום גדול יותר, אף שהוא מביא הביתה סל צריכה קטן מאשר בעבר".
נציגי עמותת "ישראל יקרה לנו" אמרו כי "בפסח הקרוב אנו קוראים לישראלים להיות בני חורין ממוצרי המונופולים הגדולים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו