תרצה אלמליח, לקוחה ותיקה של חברת הסלולר סלקום, פנתה בתומה - כמו רבים אחרים - לעמוד הפייסבוק של מחלקת המכירות של החברה, ורשמה פוסט בו היא מגוללת את תלונתה אודות לשירות הלקוי שקיבלה על ידי שירות הלקוחות של החברה.
רוצים לקבל עוד עדכונים? הצטרפו לישראל היום בפייסבוק
לתדהמתה, אלמליח זכתה לתגובה בלתי הולמת בעליל, בניסוח מעליב ופוגע, שבוודאי אינו מתאים לחברה בה היא לקוחה.

אלמליח זעמה ולא ויתרה. בתגובה היא רשמה פוסט ובו הצהירה כי היא מתכוונת לדווח על התגובה שפגעה בה. כתשובה זכתה לעוד רצף קללות. היא החליטה שהיא הולכת עם זה הלאה והחלה בשיתוף הפוסט ברחבי הרשת החברתית, וגם פנתה לאתרי חדשות ותכניות טלוויזיה.
מסלקום נמסר בתגובה: "מדובר בדף פיקטיבי שסלקום אינה אחראית להקמתו או לניהולו, נדגיש, כי החברה פנתה לפייסבוק העולמית בבקשה להסירו וכן יצרה קשר עם הלקוחה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו