כתב: דני פרומצ'נקו, מגזין אוטו. צילום: ידין דלויה, עריכה: חנן פישר
התחרות על כיסו של הלקוח בשוק המכוניות העממיות עזה מתמיד, והדבר נכון עוד יותר לגבי מכוניות יוקרה, שרווחי היבואנים עליהם גבוהים פי כמה.
המלחמה כבר אינה רק של איכות מול מחיר, זאת משום שאיכותן של מכוניות היוקרה היום טובה מתמיד והמחירים דומים למדי. לכן היבואנים משתדלים להעצים את ערך המותג.
בתקופה האחרונה ערכה אאודי אירוע מיוחד ללקוחותיה ברחבי העולם. במסגרת האירוע, הגיעו לישראל מדריכי נהיגה מבית הספר של אאודי, הוקם מסלול נהיגה מפותל על מגרש רחב ידיים ולקוחות הוזמנו על רכביהם להתאמן בנהיגה מאתגרת על מסלולים רטובים ויבשים.
אורח מיוחד באירוע היה עמנואל פירו, עד לפני כמה שנים נהג המירוצים של חברת אודי, שניצח עם מכונית החברה בחמישה מרוצי ה-24 שעות של לה-מאן, כולל ניצחון היסטורי עם מכונית המונעת במנוע דיזל. עם פירו הגיעה לביקור גם מכונית הלה-מאן הנוכחית של אאודי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו