עשרות בני אדם התגודדו הערב מול מסעדת "צחי בשרים" בבת ים, בה הועסקו סמל תומר חזן והמחבל שרצח אותו נידאל עמאר. משטרת בת ים הוזעקה למקום מחשש להפרת סדר.
בעל המסעדה צחי אנטבי הגיב בדף הפייסבוק שלו לטענות שהעסיק שוהה בלתי חוקי: "גם ככה אנחנו כאובים על הילד שלנו שנרצח, אנא אל תוסיפו לכאב. אף פעם לא העסקתי עובדים בלתי חוקיים. הרבה הכירו את נידאל ואני מתפלא על השב"כ שנתן לעובד הזה אישור שהיה מלא ולא הזהיר אותי שאחיו כלוא בישראל. אני ומשפחתי בשוק וכמובן כל הצוות. כולנו עבדנו עם נידאל יום יום והוא לא הראה שום סימנים של שונא יהודים, ההפך. אני כואב את כאב משפחת חזן, שאני מכיר עוד לפני שתומר התחיל לעבוד אצלנו תיהיה נשמתו צרורה בצרור החיים".
לפני ולאחר העלאת תגובתו התמלא דף המסעדה בפייסבוק בדברי גינוי ונאצה.
הלוויתו של חזן תערך היום בשעה 16:00, בבית העלמין הצבאי בחולון.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
