חברת הלואוקוסט שהסירה טיסות לישראל לשבועיים הקרובים

איזיג'ט, אחת מחברות התעופה הגדולות והמשמעותיות באירופה, לא תפעיל טיסות ארצה כמעט עד סוף החודש • מתי היא צפויה לשוב לפעילות בישראל והאם תהיה דחיית נוספת בטיסות? כל הפרטים

ההמראות בנתב"ג, ב-2021. צילום: גדעון מרקוביץ'

מתקפת הטילים והכטב"מים של איראן על ישראל הובילה לביטולי טיסות רבים שנמשכו כיממה. כעת, המצב מתחיל לחזור לשגרה – עם עשרות חברות תעופה שכבר פועלות וצפויות לחזור לפעול במהלך הימים הקרובים לנמל התעופה בן גוריון.

למרות החזרה המאסיבית של חברות רבות ארצה, ישנה חברת תעופה גדולה ומשמעותית שהסירה מלוח הטיסות באתר שלה את הטיסות לישראל לפחות עד 27 באפריל: חברת הלואוקוסט הבריטית איזיג'ט, שביטלה אתמול (ראשון) את טיסותיה ארצה למשך כמעט שבועיים.

מטוס של איזיג'ט, צילום: Getty Images


נכון לכתיבת שורות אלו, הטיסה הראשונה שמופיעה באתר הרשמי של איזיג'ט היא למילאנו שבאיטליה, שאמורה לצאת ב-27 באפריל, ואחריה מופיעות טיסות לברלין, לונדון, אמסטרדם, ז'נבה ובאזל, כולן בסוף אפריל ובתחילת חודש מאי. נכון לעכשיו, לא ברור אם תהיה דחייה נוספת בטיסות – או שחברת הלואוקוסט הבריטית חזור לפעול בארץ בעוד פחות משבועיים.

נוסעים שהיו אמורים לטוס עם איזיג'ט, שחזרה לפעול בארץ רק לפני כשבועיים, כבר קיבלו הודעות ביטול לטיסות שהיו אמורות להתקיים בימים הקרובים, רבים מהם היו אמורים לטוס עם החברה לחופשת פסח מעבר לים. עם זאת, חשוב להדגיש כי המצב המורכב גורם לחלק מהחברות לשנות את ההחלטות לעיתים תכופות, וייתכן שכך יהיה המצב גם במקרה הזה – ולכן חשוב להיות בקשר מול חברת התעופה על מנת לקבל מידע רשמי ומדויק בנוגע להמשך פעילות.

נוסעים בנתב"ג (ארכיון), צילום: יוסי זליגר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר