המשבר מחריף - ריינאייר הסירה את כל הטיסות לישראל מהאתר שלה

חברת התעופה האירית, שחזרה לישראל זמן קצר לאחר תחילת המלחמה, מבטלת את כל הטיסות לישראל וממנה • החברה בחרה להפסיק את טיסותיה לארץ בעקבות מסי הנמל, והמשבר עדיין לא נפתר

מטוס ריינאייר. צילום: רויטרס

משרד התחבורה בראשותה של מירי רגב, הצהיר כי הם מתכוונים להוריד את מחירי מסי הנמל עבור חברות הלואוקוסט שפעלו עד תחילת המלחמה מטרמינל 1 ועכשיו מחויבות לפעול מטרמינל 3 ולשלם יותר מיסים, בעקבות סגירת טרמינל 1.

כזכור, חברת ריינאייר עזבה את ישראל מהסיבה הזו ובעקבות חשיפת "ישראל היום", יצאו במשרד התחבורה בהצהרה המדוברת. כעת, כשלושה שבועות לאחר האירועים ולאחר שמנכ״ל ריינאייר אמר שהחברה תחזור לישראל כשמסי הנמל יופחתו, בריינאייר החליטו פשוט להסיר את כל הטיסות לישראל ומישראל מלוח הטיסות הרשמי באתר החברה.

אולם ההמראות בטרמינל 3 בנתב"ג, צילום: יהושע יוסף

שלשום, הסירו ריינאייר את רוב הטיסות מישראל ולישראל והשאירו חמישה יעדים לחודש אוקטובר, אך כעת, גם טיסות אלו הוסרו ובשלב זה - ריינאייר לא מוכרת טיסות לארץ וממנה.

כידוע, מדובר באחת מחברות התעופה הפעילות ביותר שהיו בישראל עד לתקופת המלחמה, ריינאייר הפעילה טיסות ישירות ליעדים רבים ובמחירים נוחים והפסקת הפעילות של החברה בישראל צפויה לגרום לעליית מחירים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר