"לקחנו החלטה נכונה בפרשת שגיב יחזקאל, מצפים לתמיכה מהממשלה"

נשיא אנטליהספור, סינאן בוזאט, בראיון על פרשת הכדורגלן הישראלי בטורקיה: "אנחנו מנסים לנהל את המשבר הזה כמועדון, אבל אנחנו מצפים לתמיכה מהקהילה שלנו, הממשלה, המדינה וההתאחדות, בקשר להחלטה הנכונה שלקחנו בפרשה הזאת"

מאמן אנטליהספור מתייחס לפרשת שגיב יחזקאל // מתוך X

נשיא אנטליהספור, סינאן בוזאט, התראיין בטורקיה והתייחס בין היתר לפרשת שגיב יחזקאל: "לקחנו החלטה ואנחנו מצפים לתמיכה מהמדינה והממשלה.

בראיון הארוך שלו בטורקיה, נשיא הקבוצה התלונן כי קבוצתו נותרה לבד במערכה נגד הישראלי: "אנחנו מנסים לנהל את המשבר הזה כמועדון, אבל אנחנו מצפים לתמיכה מהקהילה שלנו, הממשלה, המדינה וההתאחדות, בקשר להחלטה הנכונה שלקחנו בפרשה הזאת".

שגיב יחזקאל והמחווה לחטופים, צילום: רויטרס

כידוע,  אחרי שזרקה את שגיב יחזקאל בעקבות המחווה לחטופים בחגיגת השער, כעת אנטליהספור חווה על בשרה את העונש הכבד. תחילה הושת על הקבוצה עונש איסור העברות לשלושת החלונות הקרובים, ולאחרונה פיפ"א החמירה את העונש שעומד על איסור העברות לזמן בלתי מוגבל. חשוב לציין כי פרט ליחזקאל אנטליהספור חייבת כסף למספר שחקנים נוספים, ועד אשר יוחזר החוב העונש לא ישתנה.

כזכור, יחזקאל נעצר בטורקיה בעקבות חגיגת השער שנתפסה כמתריסה בטורקיה, ויממה לאחר מכן חזר לארץ בטיסה פרטית בעקבות התערבות הרשויות בישראל. בהמשך הם דרשו ממנו לחזור להתאמן בטענה שחוזהו עדיין תקף, הישראלי התלונן לפיפ"א ודרש פיצויים בסך מיליון ו-260 אלף יורו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שגיב יחזקאל נוחת בישראל, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר