"החוזה של דני אבדיה? גניבה של וושינגטון וויזארדס"

הפורוורד הישראלי היה קרוב לטריפל דאבל הראשון שלו ב-NBA והיה כמעט היחיד שזכה למחמאות בוושינגטון: "קייל קוזמה וג'ורדן פול הרסו לו" • לראשונה זה 15 שנה, הוויזארדס הגיעו ל-60 הפסדים בעונה

עופר ינאי תוקף את איתמר בן גביר באירוע לזכרו של עלי מוהר ז"ל / רשת X

עוד משחק שנע על הגבול הדק שבין מהנה למתסכל עבר היום לפנות בוקר (שבת) על דני אבדיה. מצד אחד, הוא שוב היה המצטיין של וושינגטון וויזארדס (לצד קורי קיספרט) ואף הגיע מרחק אסיסט אחד מטריפל דאבל ראשון ב-NBA, אך מצד שני הקבוצה רשמה הפסד ביתי משפיל לקבוצה היחידה שגרועה ממנה בליגה, דטרויט פיסטונס.

"התחושה היא שדני אבדיה הוא היחיד נלחם בקבוצה הזאת", סיכמו בדף האוהדים DCFanZone, "הוא היחיד שגם מורגש בקביעות מתחת לסל עם משחק שלישי ברציפות של דאבל דאבל". בפוסט נוסף הבהירו: "אבדיה הוא גניבה, שירוויח בעונת 2027/2028 קצת פחות מ-12 מיליון דולר לעונה. אל תיתנו לו ללכת".

דני אבדיה. מתוסכל מכל הכיוונים, צילום: אי.פי

אריק ג'ואל מאתר האוהדים הפופולרי WIZOfAwes הוסיף: "רק ארבעה שחקני וויזארדס הצליחו לרשום טריפל דאבל במשחק בו הקבוצה קלעה פחות מ-90 נקודות. רוד סטריקלנד (פעמיים), קארון באטלר, ג'אבייל מקגי וג'ון וול. דני אבדיה כמעט והצטרף לצוות המכובד הזה הלילה".

אותו ג'ואל, שציין כי לראשונה מאז עונת 2008/2009 וושינגטון סופגת לפחות 60 הפסדים בעונה אחת, המשיך וצייץ: "אבדיה היה כל כך קרוב לטריפל דאבל ראשון ב-NBA, הוא עשה הכל, אבל קייל קוזמה וג'ורדן פול פשוט הרסו לו את זה". ב-"Wizards Film Room" הכתב קווין פויל טען: "אבדיה הוא פליימייקר שעושה הכל על המגרש. השמיים הם הגבול בשבילו". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר