44 זריקות, שיא קריירה וסל ניצחון: "אני יודע שקובי יהיה גאה בי"

דז'ונטה מארי התפרע עם 44 נק', קלע סל ניצחון גדול וסידר לאטלנטה הוקס ניצחון שני תוך שבוע על בוסטון סלטיקס • "אני בנוי לרגעים האלה", הוא אמר בסיום • הקבוצות ייפגשו בפלייאוף?

דז'ונטה מארי קולע סל ניצחון ב-NBA / אטלנטה הוקס

אטלנטה הוקס השיגה הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון שני השבוע על בוסטון סלטיקס תוך שבוע, בזכות סל ניצחון גדול של הכוכב דז'ונטה מארי שסידר 122:123 דרמטי בהארכה.

 מארי קלע 44 נק' (שיא קריירה) עם 7 ריב' ו-7 אס' ללא טריי יאנג הפצוע. הוא זרק בסך הכל 44 זריקות, מה שהפך אותו לשחקן השלישי שזרק הכי הרבה במשחק בודד בליגה מאז שנות ה-2000. היחידים שמקדימים אותו הם קובי בראיינט וראסל ווסטברוק.

"אני לא רוצה לקחת כל כך הרבה זריקות, אני מרגיש ששיחקתי נורא, אבל אני יודע שקובי יהיה גאה בי", אמר הכוכב המאושר של אטלנטה אחרי שקלע סל שהכריע את המשחק 0.01 לסיום.

"אני פשוט בנוי לרגעים האלה", אמר מארי, שקלע 18 מ-44 הזריקות שלקח, על העונה המאכזבת של קבוצתו אמר: "אני בחור בטוח בעצמי". "אנחנו לא מטנקים. אנחנו לא מנסים להפסיד. אנחנו מנסים לנצח משחקים ולראות כמה גבוה אנחנו יכולים להגיע".

ג'ייסון טייטום הוביל את בוסטון עם 31 נקודות ו-13 ריבאונדים. קריסטפס פורזינגיס קלע 20 נקודות ולג'יילן בראון היו 18.

אטלנטה מחזיקה כרגע בכרטיס הפליי-אין האחרון במזרח. ההוקס יתמודדו מול הסלטיקס בסיבוב הראשון של הפלייאוף אם יעברו את טורניר הפליי-אין עם המקום התשיעי או העשירי מהקונפרנס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
דז'ונטה מארי. סל ניצחון אדיר, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר