אופטימיות מוגזמת? "העתיד של וושינגטון וויזארדס נראה מרגש"

בפודקאסט "Locked On Wizards" מתרשמים מהשיפור של ג'ורדן פול, היכולת הטובה של דני אבדיה וקורי קיספרט וטוענים: "עם הבחירות בדראפט הקרוב, יכולה להיות קבוצה טובה" • הישראלי קיבל שבחים למרות שהחטיא ברגע האמת: "היה לו משחק טוב, הוא תורם בריבאונד"

סטף קרי מבקר את דריימונד גרין / מתוך X

דני אבדיה המשיך הלילה (בין רביעי לחמישי) ביכולת האישית הטובה עם 17 נק' ו-12 ריב', אבל החמיץ הזדמנות להעניק לוושינגטון וויזארדס ניצחון על ברוקלין נטס. אבדיה ניסה לצאת קדימה מהר קדימה כדי לקבוע שוויון בסיום ההארכה כשהשעון דחק בו, אבל איבד את השליטה על הכדור. עוד לפני כן, בסיום הזמן החוקי, הישראלי נחסם על ידי ניק קלקסטון במצב של 112:112, כשיכל להכריע. 

בפודקאסט "Locked On Wizards" סיכמו את התצוגה של דני אבדיה וטענו: "היה לו משחק נהדר בכל מה שקשור לריבאונד, לכן הוא סיים עם דאבל-דאבל. למרות ההחטאות עונשין שלו, הוא היה מצוין. על הזריקה שנחסמה על ידי ניק קלאקסטון נאמר: "זו היתה זריקה מאוד קשה שלו, היא לא היתה לא טובה, אבל עובדה שהוא נחסם".

עוד טענו חברי הפאנל: "לאור העובדה שדני, בילאל קוליבאלי, קורי קיספרט וג'ורדן פול נראים ככה, ולאור העובדה שיש לוושינגטון 3 בחירות בדראפט הקרוב - העתיד נראה מרגש".

ג'ורדן פול שסיים את המשחק עם שיא עונתי של 38 נק' זכה לשבחים. "הוא קיבל בתחילת העונה בוז, אבל היום מגיע לו כבוד גדול. זו ההופעה הכי טובה שלו העונה. הוא לוקח אחריות וגם אחרי שסופסל, הוא עובד קשה ונראה מעולה כרכז של הקבוצה".

"זה ברור כשברגע שהוא ימצא את מקומו בוושינגטון הוא עומד להיות שחקן מעולה. הוא עדיין צעיר, יש לו עד לאן להתפתח. הוא יכול להפוך להיות אבן פינה בפרנצ'ייז הזה. אני נרגש לגבי העתיד שלו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ג'ורדן פול. קלע שיא עונתי, צילום: USA TODAY Sport
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר