משפחות חטופים לנתניהו: "אל תצא דרדל'ה, פטר את בן גביר"

משפחות קראו לפיטורי השר לביטחון לאומי לאחר תגובתו לתקיפה באיראן, וטענו כי ציוצו גרם לנזק בינלאומי • עוד קראו: "לקדם כבר עכשיו עסקה שתשיב את כל החטופות והחטופים הביתה, לפני שטרוריסט נוסף גורר אותנו למלחמה"

צעדת משפחות חטופים לעבר בית ההסתדרות

בעקבות ציוץ התגובה לתקיפה באיראן: בני משפחות חטופים ותומכים נוספים קוראים היום (שישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו וכן לשותפיו ולחברי הקבינט, גנץ, גלנט ואיזנקוט, לפטר את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר - לפי כניסת השבת. 

מוקדם יותר בן גביר צייץ בעקבות התקיפה הלילית באיראן את המילה "דרדל'ה", מה שגרם לגל תגובות בעולם, כולל באיראן, שם ראו את ההתבטאות כרמז ל"כישלון הישראלי". המשפחות קראו לפיטורים בהמשך לציוץ, ש"הסב לישראל נזק אדיר בעולם כולו" ו"ההתנהלות מסכנת חיי האדם של השר". 

הצהרת משפחות חטופים מול הקריה בת״א (ארכיון), צילום: קוקו

"השר בן גביר לא שינה דבר מאז הורשע כתומך ארגון טרור, וגם כעת צעדיו מחזקים את ארגון הטרור חמאס האוחז ביקירינו במשך חצי שנה, את איראן ואת מחרחרי מלחמת הדת בישראל. האיש שהרים את ידו נגד שחרור חטופים ובעד השארת מעל 100 תינוקות, נשים, קשישות וחסרי ישע בידי ארגון טרור, אחראי באופן ישיר להפקרתם של ישראלים למות בידי חמאס ולסיכון חייהם של מיליונים במלחמות עתידיות", אמרו.

עוד קראו: "לקדם כבר עכשיו עסקה שתשיב את כל החטופות והחטופים הביתה, לפני שטרוריסט נוסף גורר אותנו למלחמה, ובטרם ייסגר חלון ההזדמנויות להצלתם". בין המשפחות החתומות: מצגר, צנגאוקר, גת, סבירסקי, דן, זהירו פרם, אביגדורי, הורן, היימן ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר