לאחר הפרסום ב"ישראל היום": שכר העובדים באוניברסיטת אריאל יעלה משמעותית

לפני כשנה פורסם דו"ח חמור של ההסתדרות הלאומית במסגרתו נקבע כי עובדי הסגל המנהלי באוניברסיטת אריאל מופלים בתנאי העסקתם • הסיבה – מיקום המוסד הלימודי ביו"ש • ההסכם הקיבוצי החדש שנחתם משפר משמעותית את התנאים של העובדים

אוניברסיטת אריאל. צילום: יהושע יוסף

אוניברסיטת אריאל, ועד הסגל המנהלי וההסתדרות הלאומית, חתמו היום (שלישי) על הסכם קיבוצי חדש המשפר משמעותית את השכר ואת תנאי העבודה של עובדי הסגל המנהלי באוניברסיטה.

ועד הסגל המנהלי וההסתדרות הלאומית חותמים על ההסכם הקיבוצי,

לפני כשנה פורסם ב"ישראל היום" דו"ח חמור של ההסתדרות הלאומית במסגרתו נקבע כי עובדי הסגל המנהלי באוניברסיטת אריאל מופלים בתנאי העסקתם. הסיבה – מיקום המוסד הלימודי ביו"ש. בעקבות דו"ח זה החלו באוניברסיטה, בהסתדרות הלאומית ובוועד הסגל המנהלי בדיונים להעלאת שכר העובדים, דבר שהוכרז כעת בהצלחה.

על פי ההסכם בתוך 5 שנים שיעור שכר העובדים ישופר דרמטית ויגיע לכדי העלאה שנעה בין 30% ל-34% לכל עובד על פי דרגת השכר אליה הוא משתייך. במסגרת ההסכם זכו עובדי הסגל המנהלי באוניברסיטה למענק חד פעמי הגבוה ביותר בשיעור של 7,000 שקלים.

ועד הסגל המנהלי של אוניברסיטת אריאל, צילום: יוסי זליגר

בנוסף לכך, יזכו העובדים לתוספות שכר משמעותיות באופן מיידי, לתוספות שכר מידי שנה במהלך תקופת ההסכם, להגדלת קצובת הביגוד באופן משמעותי, לקיצור שבוע העבודה, להטבות במשרת ההורה, להגדלת ההפרשות לפנסיה ועוד.

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית: "מדובר בהסכם חשוב יותר לעובדי אונברסיטת אריאל ולהתיישבות כולה. אני מודה להנהלת האונברסיטה וליו"ר ועד עובדי אונברסיטת אריאל חמדה חדי על הגעה להסכם חשוב זה. ההסתדרות הלאומית כארגון העובדים הלאומי הגדול בישראל תמשיך לקדם את כלל העובדים ותפעל ללא לאות כדי לשפר את מעמדם ושכרם".

אוניברסיטת אריאל (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ'

חמדה חדי, יו"ר ועד עובדי הסגל המנהלי באוניברסיטת אריאל: "זהו יום היסטורי בו מאות עובדי אוניברסיטת אריאל יזכו להסכם שמשפר דרמטית את שכרם בעשרות אחוזים. זהו יום חג שמהווה שינוי חגיגי לא רק עבור עובדי הסגל המנהלי באוניברסיטת אריאל אלא עבור כל השומרון כולו. אני מודה להסתדרות הלאומית, לוועד ולעובדים היקרים שהיו חלק בלתי נפרד מכל התהליך. עברנו מסע ארוך והצלחנו להביא תוצאות מרשימות".

רו"ח ירון חריטן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף משאבי אנוש, אוניברסיטת אריאל: "אוניברסיטת אריאל רואה בעובדיה שותפים מרכזיים להצלחת האוניברסיטה ולעתידה. אנו שמחים על חתימת ההסכם הקיבוצי החדש שיוביל לשיפור תנאי ההעסקה של עובדות ועובדי האוניברסיטה ויפתח את הדלת להצטרפותם של עובדים נוספים למשפחת האוניברסיטה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר