דיווחים בסוריה: אחת התקיפות הנרחבות של ישראל - 38 הרוגים, בהם חמישה אנשי חיזבאללה

התקיפה, כוונה בין היתר למפעלים של התעשייה הביטחונית במשטר אסד - בסמוך לשדה התעופה בחאלב • בתחנת רדיו המקורבת למשטר אסד נאמר כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו כנגד טילים • מדובר בתקיפה שנייה ביום אחד בסוריה

פיצוץ בסוריה (ארכיון). צילום: רשתות ערביות

מתקפה משולבת של ישראל, על פי דווחים בסוריה, בשילוב עם מתקפת כטב"מים של המורדים הסורים מכיוון אידליב לעבר מספר יעדים בקרבת העיר חאלב בצפון המדינה, הביאה למותם של 38 בני אדם - כך לפי המוקד הסורי לזכויות אדם. בסוכנות הידיעות רויטרס מדווחים כי מתוכם, ישנם חמישה אנשי חיזבאללה. במשטר אסד מאשימים את המורדים הסורים, שלטענתם תקפו במקביל את חאלב עם כטב"מים.

התקיפה, כוונה בין היתר למפעלים של התעשייה הביטחונית במשטר אסד - בסמוך לשדה התעופה בחאלב, וכן הותקף חלק ממרכז מחקר מדעי באזור. על פי הודעת הצבא הסורי הרס גם נגרם לרכוש ציבורי ופרטי. בתחנת רדיו המקורבת למשטר אסד נאמר כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו כנגד טילים, ששוגרו למטרות בסביבת העיר.

מדובר בתקיפה השנייה שבוצעה אתמול (חמישי). אחר הצהריים בחמישי, דווח בסוריה כי ישראל תקפה ברובע סיידה א-זיינב בדמשק נגד מבנה של המיליציות הפרו-איראניות. בתקיפה נפצעו לפי משטר אסד שני אזרחים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר