"עשיתי מה שעשיתי, אנסתי אותה": עדות המחבל מ-7.10

יחידה 504 באגף המודיעין חושפת עדות בלתי נתפסת של מחבל מהג'יהאד האסלאמי פלשתיני • המחבל הודה: "השכבתי אותה, התחלתי להפשיט אותה, היא דחפה אותי"

תיעוד מחקירתו של מחבל המודה באלימות המינית שבה נהג כלפיי אישה ישראלית ב-7 באוקטובר // דובר צה"ל

"היא ביקשה שאעזור לה - ואני זרקתי אותה על הספה": צה"ל פרסם הערב (חמישי) תיעוד קשה במיוחד מחקירתו של מחבל מארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי פלשתיני, שמודה באונס אישה ישראלית בעת מתקפת הטרור וברצח אזרחים ב-7 באוקטובר.

מחבלים על טנק של צה"ל, צילום: אי.פי

המחבל, מנאר מחמוד מחמד קאסם, בן 28 מחאן יונס, פעיל הכוח הימי של ארגון הטרור גא״פ, נתפס בתחילת חודש מרץ על ידי כוח של יחידה 504 אשר פעל תחת אוגדה 98 במרחב חאן יונס.

"היא לבשה חצאית כחולה וחולצה לבנה"

בחקירתו תיאר בפירוט מדויק, את מעשי הזוועות שביצע, לדבריו: "השטן השתלט עליי, השכבתי אותה, התחלתי להפשיט אותה, ועשיתי את מה שעשיתי".

לדבריו: "דבר ראשון בבוקר קמתי והלכתי למפקדה. חבר, מחמוד אל חוש, אמר לי תבוא. חצינו את הגדר באזור המזרחי, בין ח'זואעה לבין אל-פוח'ארי. היה איתי אקדח ושני רימונים, איתו היה קלאצ'ניקוב. הלכתי לפני הג'יפ ומי שהיה איתי חטף כדור בראש. מהפחד נכנסתי לבית בקיבוץ. בהתחלה לא היה שם אף אחד, אבל אז נכנסתי לחדר וראיתי שהייתה שם מישהי. היא נבהלה".

מחבלי נוחבה ב-7 באוקטובר, צילום: GettyImages

המחבל המשיך וסיפר: "היא ביקשה שאעזור לה ואני זרקתי אותה על הספה. היה לה שיער לא ארוך, היא הייתה רזה. היא לבשה חצאית כחולה וחולצה לבנה".

לשאלת החוקר, אמר המחבל: "השטן השתלט עליי. השכבתי אותה והתחלתי להפשיט אותה. עשיתי את מה שעשיתי. אנסתי אותה. זה לא נמשך הרבה זמן. היא דחפה אותי, שמעתי צעקות בחוץ. שני גברים התפרצו בדלת ושמענו צרחות. אני לא יודע מי אלה היו".

הוכחה נוספת לרצח ולאלימות המינית

תיעוד החקירה, מהווה הוכחה נוספת למתקפת הרצח והאלימות המינית של ארגוני הטרור ב-7 באוקטובר, נוכח הניסיון להשמיע את קולן וקולם של מי שכבר לא יוכלו לספר.

מחבלים פושטים על יישובי העוטף, צילום: אי.אף.פי

הסרטון מתפרסם כשברקע צה"ל ממשיך את הפעילות המבצעית באזור חאן יונס, האזור האחרון ברצועה שבו נמשך למעשה התמרון – מול הגדוד המערבי של חטיבת חמאס המקומית, שנחשב לאחרון שטרם הוכרע באזור הזה. לוחמי יחידת אגוז עצרו עשרות מחבלים בשכונה, המחבלים הועברו לחקירה ביחידה 504 באמ"ן ובשב"כ.

ברקע המגעים לעסקת חטופים נתקלים בקשיים, בצל התעקשותו של חמאס לדרוש בעסקה שכזו נסיגה מוחלטת של צה"ל מעזה, בישראל מאותתים כעת על כוונה להרחיב את התמרון דרומה יותר – לרפיח, מהלך שמעורר חשש לא רק במצרים אלא בארה"ב, כיוון שברפיח מצטופפים כעת 1.3 מיליון פלשתינים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר