עינב בובליל. צילום: מאיה באומל בירגר

אחרי 15 שנה: עינב בובליל קיימה את הבטחתה

כוכבת הריאליטי שיתפה כי הצליחה לקיים את ההבטחה שלה לסבתה, שתכניס ספר תורה לעילוי נשמת סבה • השבוע זה סוף-סוף קרה – ובובליל לא הייתה יכולה שלא להתרגש: " סבתא הייתה בשמחה גדולה, ואני בטוחה שגם סבא"

15 שנים חיכתה עינב בובליל לרגע שבו תקיים את הבטחתה לסבתה, ותכניס לבית הכנסת ספר תורה לעילוי נשמתו של סבה המנוח – והשבוע היא זכתה לחגוג את קיום הבטחתה הישנה, יחד עם משפחתה וחבריה המפורסמים.

בסדרת סטוריז שהעלתה אמש (רביעי) לחשבונה באינסטגרם, שבו יש לה 376 אלף עוקבים, היא שיתפה בסיפור המרגש שעומד מאחורי הכנסת הספר, שהתחיל בשלהי עונת הקיץ של שנת 2008, רגע לפני שנכנסה לבית "האח הגדול" – והסתיים רק עכשיו.

הסטורי של בובליל // צילום מסך מתוך אינסטגרם

הסטורי של בובליל // צילום מסך מתוך אינסטגרם

"הסיפור מתחיל בא' בניסן שנת 2008. סבא שלי היקר, בעלה של סבתא מרסל שתחיה, נפטר", כתבה בובליל על רקע תמונה שלה מערב הכניסה לבית "האח הגדול". "גדלתי על ברכיו וכמובן עם סבתוש, שהייתה מאוד מאוד עצובה אחרי 50 שנים ביחד. אחרי השבעה, כדי שהיא לא תהיה לבד, עברתי לגור אצלה".

בובליל הוסיפה: "אחרי חצי שנה, הגיע הרגע שאני צריכה לעזוב ולהיכנס ל'האח הגדול'. היה לי נורא עצוב וקשה להשאיר אותה לבד אחרי שהיא התרגלה אליי ולחברות שלי כל יום אצלה בבית. אמרתי לה 'סבתא, אני הולכת לתוכנית טלוויזיה שאפשר לזכות בה במיליון שקלים. בעזרת השם אני אזכה, ובכסף הזה נכניס ספר תורה לסבא'. היא אמרה לי 'בטח, בנתי, תלכי. אני כבר את החיים שלי עשיתי. לכי תעשי את החיים שלך'. קיבלתי את ברכתה, ונכנסתי לתוכנית. את ההמשך שלא זכיתי, אתן יודעות".

הבטיחה - וקיימה. הסטורי של בובליל // צילום מסך מתוך אינסטגרם

הסטורי של בובליל // צילום מסך מתוך אינסטגרם

בסטורי הבא, היא המשיכה לספר: "גם כשלא זכיתי, הרמתי עיניים לשמיים ואמרתי 'אבא, תזכה אותי לקיים את ההבטחה שלי לסבתא. תזכה אותי לכתוב ספר תורה, לא משנה מתי. אני מחכה בסבלנות'. וככה, 14 שנים חיכיתי לרגע הזה, ולפני שנה בחסדי השם התחלנו לכתוב את הספר".

"15 שנה אחרי, ראש חודש ניסן, יום פטירתו של סבא שלי, זכיתי לקיים את ההבטחה שלי ולהכניס ספר תורה לעילוי נשמתו", סיכמה בובליל הנרגשת. "סבתא הייתה בשמחה גדולה, ואני בטוחה שגם סבא שלי היקר שלא זכה לראות אותי מקימה משפחה ומצליחה, ברוך השם. אני בטוחה שהוא גאה ושמח בי שם למעלה".

סבתה של בובליל, בסטורי שפרסמה // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו