עינב בובליל התעצבנה: "אני אישה חזקה, אלי בעלי לא פרימיטיבי"

פליטת הריאליטי ביקשה להגיב לטענות נגדה על כך שהיא אינה האישה החזקה שהיא מרבה להציג בפלטפורמה ברשת החברתית, זאת לאחר ששיתפה כי התבקשה שלא להיות נוכחת בביתה החדש בזמן בנייתו • "אני עושה מה שאני רוצה ומה שטוב לי"

עינב בובליל. צילום: סהר מלול

עוקבת של עינב בובליל הצליחה ככל הנראה לגעת בנקודה רגישה של כוכבת הריאליטי כשביקרה אותה על כך שהודרה מביתה החדש במהלך בנייתו. בסרטון שהעלתה היום (רביעי) לחשבונה באינסטגרם בעל מאות אלפי העוקבים, בובליל לא נשארה חייבת, ובטון שלא הצליח להסתיר את כעסה הרב, היא התייחסה לכל הטענות נגדה.

"אתמול עוקבת שלי שלחה לסאלי המעצבת של הבית שלי הודעה שזה ממש מביך שאלי לא מסכים לי לבוא לבית החדש שלי, וזה ממש פרימיטיבי ושאני ממש לא האישה החזקה שאני משחקת אותה", אמרה בובליל בפתח דבריה.

עינב בובליל / צילום: אור גפן

"אז קצת הבהרה: אני בחרתי הכל, חברות. הכל באישורי", הדגישה, והסבירה את הסיבה לרצונו של בעלה שלא תגיע לביתם במהלך ההתקנות. "פשוט בשלב ההתקנות הם רוצים לעשות לי הפתעה. אני משגעת אותם, מחרפנת אותם וכל דבר צריך להסביר לי. אז אלי אמר לי 'נעשה לך הפתעה'. אני יודעת מה צריך להיות, אבל אני לא יודעת איך זה נראה בסוף".

בהמשך הגיבה לשאר דברי הביקורת של הגולשת כלפיה. "אז מביך זה לא, וגם אם כן זה שלי ולא שלך, חיים. ואלי בעלי הוא הבן אדם הכי לא פרימיטיבי שקיים בעולם הזה. ואני בטח ובטח שלא צריכה להוכיח שאני אישה חזקה. אני עושה מה שאני רוצה, מה שנכון לי ומה שטוב שלי. ואני שמחה שמשהו אחד ירד לי מהראש ואני לא כל דבר צריכה ללכת לאשר. אני סומכת על אלי במיליון אחוז. הם עושים עבודה מושלמת, בעלי המקצוע. ואני בסוף, כמו מלכה, אבוא לראות את התוצאה הסופית. בין כה וכה אי אפשר לשנות כלום, זה לא משנה מה אני אגיד. אז אני באה רק בסוף, לבוא לראות שהכל עומד יפה ומושלם. רק אז אני מגיעה. זהו", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר