"לאחרונה פזלתי לצדדים": אור שפיץ בהכרזה דרמטית על הקונדיטוריה המפורסמת

אחרי שהודיעה על סגירת הבייקרי, אושיית הרשת והקונדיטורית חזרה בה והחליטה להישאר במקום המזוהה עמה • בקרוב תתרחש פתיחה מחודשת, וכבר יש תאריך

אור שפיץ. צילום: רשת 13

כיאה לאושיית רשת במעמדה, אור שפיץ עדכנה היום (רביעי) את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בבשורה משמחת: העסק האהוב ברחוב בוגרשוב שבתל אביב אמנם ייסגר בקרוב, אך לצורך שיפוצים בלבד. בסרטון מושקע שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, היא חשפה בפני הגולשים פרטים חדשים על המהלך המפתיע, הכריזה על שינויים גדולים צפויים, ולקינוח נקבה גם בתאריך היעד לפתיחת העסק המחודש.

בתחילת הסרטון המדובר נראית שפיץ כשהיא נושאת בידיה סולם, ולאחר מכן עולה עליו במטרה להסיר את שמה שמתנוסס על חלונות העסק. "מה לא עברתי במקום הזה, בבוגרשוב 3. חוויתי, בכיתי, צחקתי, התבגרתי, ובעיקר למדתי והכרתי אתכם. קיבלתי את האהבה שלכם. אז תודה שהפכתם למשפחה ותודה לבורא עולם".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Or Shpitz אור שפיץ (@or_shpitz)

בהמשך תועדה שפיץ כשהיא מסירה את הפרחים המודבקים מאחד הקירות בקונדיטוריה, שהם אחד מסימני ההיכר של העסק. "כשרק פתחתי את הבייקרי, ילדה בת 23, לא האמנתי שכל כך הרבה אנשים יגיעו והמקום שהיה מיועד לסדנאות יהפוך לבייקרי ומטבח שעובד נון סטופ", הודתה.

שפיץ התייחסה גם לדברים שאמרה בראיון ל"ישראל היום" על הכוונה לסגור את הקונדיטוריה בבוגרשוב ולעבור למקום אחר. "לאחרונה פזלתי לצדדים במטרה לחפש מקום חדש, אני מודה, אבל לפעמים הוא נמצא מתחת לאף. אז החלטתי להישאר, להרחיב, לשפץ, לשבור, לתקן ובעיקר לחדש. לחדש תפריט, לחדש עיצוב, לחדש קונספט", עדכנה. "בקרוב יהיו בבייקרי ארוחות בוקר, קינוחים וסוף סוף אחרי המתנה מורטת עצבים - קורסים וסדנאות יצאו לפועל, ולא רק של אפייה".

אור שפיץ, צילום: אור שפיץ

ומתי כל זה יקרה? "נתראה ביום העצמאות, יום שלישי, 14 במאי 2024, בפתיחה המחודשת של הבייקרי", הכריזה הכוכבת רגע לפני שחתמה את דבריה.

בראיון ל"ישראל היום" בחודש אוגוסט האחרון דיברה שפיץ על החששות מהסגירה הצפויה. "אין בשום דבר וודאות", אמרה. "אני אצליח רק אם אני אעבוד מספיק קשה ואעשה את הדברים בחוכמה. אני לא נביאה שהכל מצליח לה, ממש לא. אני מאוד מקווה ומאמינה שאעבוד מספיק קשה בשביל שהמקום החדש יהיה משהו מטורף שאנשים יהנו בו ויבלו בו יותר. חששות תמיד יש, אני משתדלת לא להיות מונעת מהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר