הגיע לארץ: הקרואסון במילוי עוגיית שוקולד צ'יפס ששבר את הרשת

גם שף קונדיטוריות בישראל הרימו את הכפפה והתחילו לייצר גרסה מקומית לטרנד המתוק שמשגע לאחרונה את העולם: Crookie • "אצלנו תמצאו אותו מושחת יותר, עשיר יותר ומלא יותר", אומרת לנו אור שפיץ

crookie של אור שפיץ. צילום: שי אברמוביץ

זו הייתה רק שאלה של זמן עד שמישהו בישראל יחליט לייצר גרסה מקומית לקרואסון במילוי עוגית שוקולד צ'יפס, הטרנד הקולינרי המושחת שצבר תאוצה בשבועות האחרונים אחרי שזכה ללא מעט גרסאות בחו"ל.

המאפה החדש, שסביבו נוצרו בתקופה האחרונה מבול של סרטונים בהם מציגים אותו ועורכים לו מבחני טעימה, הוא בעצם מעין הכלאה של התרבות הצרפתית עם זו האמריקאית.

שילוב של שתי תרבויות, צילום: שי אברמוביץ

שלשום (שלישי) הכריזה אור שפיץ קבל עם ואינסטגרם על מכירת הקרואסון המדובר גם בקונדיטוריה שלה בתל אביב. מאוחר יותר השבוע גם ב"פנינה פאי" החליטו ללכת בעקבות הטרנד.

"יש משהו מאוד מיוחד בקהילה שבניתי באינסטגרם", מספרת לנו אור שפיץ על הדרך שבה נחשפה למאפה המפתה. "ברגע שיש טרנדים כאלה, שולחים לי מלא, מלא סרטונים וקישורים לטיקטוק".

בפנינה פאי,

עמוד האינסטגרם של פנינה פאי

אז הקהילה בקשה ממך לייצר גרסה משלך?

"זה לא שביקשו, כתבו לי: 'וואי, את חייבת', ואני כזה: 'אוקיי, אני חייבת!'".

על אופן ההכנה מספרת לנו שפיץ: "אלה שני מוצרים שכבר קיימים אצלי בקונדיטוריה ופשוט איחדתי אותם יחד. קרואסונים הם מוצר קיים. עוגיות שוקולד צ'יפס הן מוצר קיים. לקחנו את עוגיית השוקולד צ'יפס, שמאוד אהובה אצלנו בבייקרי והכנסנו אותה לתוך קרואסון לאפייה נוספת, מה שהופך את הקרואסון למאוד מאוד טעים וקריספי".

במה שונה הקרואסון שלך מהגרסאות שנחשפת אליהן ברשת?

"הקרואסון שלנו מלא גם בשוקולד לבן וגם בשוקולד חלב. כשאני בוצעת את הקרואסון, השוקולד נשפך מתוכו. אצלנו תמצאו אותו מושחת יותר, עשיר יותר, מלא יותר. העוגייה היא גם בתוכו וגם מעליו".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎LOLA🍋‎‏ (@‏‎lolwla‎‏)‎‏

אז הקרואסון שוקולד צ'יפס כבר נמכר אצלה בקונדיטוריה ששוכנת ברחוב בוגרשוב בתל אביב "עד שימאס לי ואחליף לטרנד אחר", היא מוסיפה בחיוך. מחירו, אגב, הוא 38 שקלים. "מדובר בקרואסון גדול מאוד שמכיל בתוכו את עוגיית ה'ביג קוקיס', שנמכרת גם כמוצר נפרד בחנות", שפיץ מוסיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר