נטפליקס חושפת: פרטים חדשים על העונה הבאה של "ונסדיי"

לפי הדיווחים, עונתה השנייה של סדרת הלהיט מבית ענקית הסטרימינג תיראה לגמרי שונה מהראשונה • מה יבדל אותה מזו הקודמת? • כל הפרטים העדכניים

"ונסדיי", סדרת הלהיט של נטפליקס. צילום: נטפליקס

מתברר שהעונה השנייה של "ונסדיי", סדרת הלהיט של נטפליקס שמבוססת על "משפחת אדמס" ומתמקדת בבת המשפחה המורבידית ונסדיי (ג'נה אורטגה), תיראה שונה לגמרי מהראשונה.

"ונסדיי", צילום: נטפליקס

אתמול (שלישי), עם תחילת הצילומים באירלנד, חשפה נטפליקס ששתי דמויות מרכזיות מעונת הבכורה לא ישובו לפרקים החדשים. הגיע הזמן להיפרד מזווייר ת'ורפ (פרסי היינס ווייט) - אחד מחבריה של ונסדיי באקדמיית נוורמור, ומיוקו טנאקה (נאומי ג'יי אוגאווה) - תלמידה נוספת באקדמיה וערפדית גותית קולית בשעות הפנאי.

פרסי היינס ווייט ב"ונסדיי", צילום: נטפליקס

כזכור, שמו של היינס ווייט נקשר בשנה שעברה למקרים של תקיפה מינית, אולם הוא הכחיש את ההאשמות בתוקף וטען כי הן לא יותר משמועות. אף שהפרשה לא נחקרה על ידי רשויות החוק, נראה כי מפיקי "ונסדיי" החליטו להיפרד מהשחקן בן ה-22 בכל מקרה.

נוסף על צמד הדמויות הנוטשות, גם שריף דונובן גילפין (ג'יימי מקשיין) - האיש האמון על החוק והסדר בעיירה ג'ריקו - יבליח בעונה החדשה בתפקיד אורח בלבד, כך שמעמדו בסדרה שונמך.

אבל זה לא שנוצר ואקום על הסט של הסדרה - להיפך. שלוש דמויות אחרות ומשמעותיות מאוד בחייה של ונסדיי, שלא קיבלו הרבה זמן מסך בעונה הראשונה והוגדרו בה כדמויות חוזרות/אורחות, שודרגו למעמד של דמויות מרכזיות. מדובר במורטישה אדמס (קתרין זיטה-ג'ונס), בגומז אדמס (לואיס גוזמן) ובפאגסלי אדמס (אייזק אורדונייס) - שהם כמובן אמה, אביה ואחיה של ונסדיי בהתאמה. גם סגנית השריף סנטיאגו (לויאנדה אונאטי לואיס-ניאוו) שודרגה לדמות קבועה.

ג'נה אורטגה ופרסי היינס ווייט בסדרה "ונסדיי", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

וזו רק ההתחלה: לא מעט שחקנים חדשים הצטרפו לעונה השנייה של "ונסדיי", בראשם אפשר למנות את סטיב בושמי ("אימפריית הפשע", "כלבי אשמורת") שיגלם דמות בשם בארי, ואת בילי פייפר ("דוקטור הו") שתגלם את קאפרי. התפקידים של בושמי ופייפר יהיו מרכזיים (בושמי אפילו מקבל את הקרדיט השני ברשימת המשתתפים, מיד אחרי אורטגה), אך לא מעט שמות ידועים אחרים דוגמת טנדי ניוטון ("וסטוורלד"), היילי ג'ואל אוסמנט ("החוש השישי"), הקומיקאי פרד ארמיסן ("סאטרדיי נייט לייב") וכריסטופר לויד האדיר ("בחזרה לעתיד", סרטי הקולנוע של "משפחת אדמס"), יתארחו גם הם בעונה החדשה, שמועד השקתה מוגדר על ידי נטפליקס כ"בקרוב" (הערכה שלנו: תחילת 2025 לכל המוקדם).

בינתיים אפשר להביט בתמונת הקאסט הרשמית והעמוסה שהפיצה נטפליקס עם ההכרזה, ויש גם (סוג של) טיזר מאחורי הקלעים. רביעי שמח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר