שינויים לא צפויים בהפקה של סדרת הטלוויזיה הבינלאומית המצליחה

אירועי האולימפיאדה גרמו לסדרה "אמילי בפריז" להעביר את הצילומים לאיטליה, בעוד שהשחקנית הראשית נצפתה בעיר אחרת בעולם וגרמה לעוקביה לתהות • מי תתארח בעונה החדשה?

"אמילי בפריז". צילום: באדיבות נטפליקס

העונה הקרובה של אמילי בפריז, הקומדיה הרומנטית המצליחה של נטפליקס, טומנת בחובה הרבה שינויים מעניינים. לאחר שהופסקו הצילומים בגלל שביתת התסריטאים של הוליווד, הסדרה חזרה לצלם, רק שבעקבות האולימפיאדה הקרובה בפריז הפקת הסדרה נאלצה להעביר את הצילומים לאיטליה, מהלך מפתיע בהתחשב בעובדה שכל הסדרה עוסקת בעיר הבירה הצרפתית.

"אמילי בפריז", צילום: באדיבות נטפליקס

"למרות שהלב של אמילי תמיד יישאר נאמן לפריז, החיים שלה מקבלים כמה טוויסטים בלתי צפויים העונה", אמרה לילי קולינס, המגלמת את אמילי באירוע של נטפליקס ב-2023. "אל תתפלאו למצוא אותה בחג בעיר רומא", רמזה השחקנית.

למרות התוכניות לצלם באיטליה, קולינס העלתה אתמול (שני) תמונה לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא מצולמת ליד העתק של מגדל אייפל בעיר טוקיו וכתבה: "למצוא קצת מפריז ביפן. אמילי בטוקיו?". בכך, השחקנית רמזה עוד קצת בנוגע למיקום של סט הצילומים וגרמה לעוקביה לתהות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Lily Collins (@lilyjcollins)

מעריצי הסדרה, מצפים לכוכב אורח מסתורי שאמור להשתתף בעונה הקרובה, כך לפי דיווחים רבים וספקולציות שונות על העונה הרביעית.

בנוסף לכוכב האורח שיביא עמו את אפקט ההפתעה, דווח כי בעונה תשתתף ככל הנראה בריז'יט מקרון, אשתו של נשיא צרפת, שצולמה על סט הצילומים של הסדרה בפריז.

למרות שאנחנו עדיין לא יודעים את תאריך היציאה המדויק, הסדרה אמורה לצאת בסוף 2024 או בתחילת 2025 – כל עוד השינויים המפתיעים לא יגרמו לדחייה נוספת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר