מסתמן: זה הדייר שיחזור לעונה החדשה של "האח הגדול"

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ליאל קוצרי, כוכב העונה הקודמת, ישוב לתוכנית במתכונת חדשה • מה הוא יעשה בפועל? • ומה ידוע עד כה על הפרקים החדשים?

הסלון בבית האח הגדול 2023, באדיבות סטטוס רהיטים וצמר שטיחים יפים. צילום: ליאור גרונדמן

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, ליאל קוצרי יחזור ל"האח הגדול" בתור "האח הדיגיטלי" ויראיין את הדיירים שיודחו מהבית. הראיונות ישודרו באתר וברשתות החברתיות של רשת 13.

ליאל קוצרי בצאתו מבית "האח הגדול", צילום: מיכה לבוטון

בחודש דצמבר 2023 פורסם כי ברשת נערכים ליום שאחרי המלחמה, כשהליהוקים לעונה החדשה החלו. העונה החדשה תשודר כסדרה גם בצל המלחמה.

ליאל קוצרי, צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

כזכור, העונה האחרונה בה ניצחה יובל מעתוק הסתיימה בספטמבר, סיפקה כמות נרחבת של שערוריות, דרמות, פרובוקציות ואינטראקציות בינאישיות שעזרו לה להקפיץ את הרייטינג. בין היתר יצאו ממנה גם כמה זוגות, ביניהם שניר בורגיל ושי עופרי שלאחרונה התחתנו.

בראיון שהעניקה לאחרונה מנחת התוכנית לירון ויצמן ל"ישראל היום" אמרה: "ברור שהעונה החדשה של 'האח הגדול' תחיה לצד המלחמה והמצב בארץ. היתרון הגדול שלה הוא שמדובר בתוכנית היחידה שמהרגע הראשון משודרת בלייב. כולנו בהפקה עובדים קשה בכדי לאפשר תוכנית רלוונטית שלא מנותקת מהמצב, אבל גם נותנת לצופה את חווית 'האח הגדול' שהוא מצפה לה. אנחנו גם מבינים שבכל יום יכולים לקרות אירועים שמשנים את המצב מקצה לקצה וערוכים להתמודד עם כל שינוי שיידרש".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר