לאחר שהותקפה על ידי המפיקה הבכירה: כוכבת "אופוריה" משיבה מלחמה

הסכסוך החדש בהוליווד: כידוע, לאחרונה התבטאה מפיקה מוערכת בהוליווד נגד השחקנית המבוקשת סידני סוויני והעמידה בסימן שאלה את יופייה וכישרונה • כעת הכוכבת בחרה להשיב לדברי הביקורת שהוטחו כלפיה - וגם אשת התעשייה בחרה להסביר את עצמה

סידני סוויני. צילום: AFP

סידני סוויני היא אחת מהכוכבות ההוליוודיות העסוקות והמבוקשות ביותר בעולם בתקופה האחרונה. בנוסף לתפקידה בסדרת הלהיט "אופוריה" (שכרגע לא ידוע אם תחודש לעונה שלישית), ניתן בימים אלה לראות את השחקנית בת ה-26 בלא פחות משלושה סרטים שונים לגמרי זה מזה: הפקת הקומיקס הכושלת "מאדאם ווב", הקומדיה הרומנטית המצליחה "רק לא אתה" וסרט האימה הסביר "טהורה".

סידני סוויני ב"טהורה", צילום: AP

אבל מתברר שלא כולם מחבבים, בלשון המעטה, את סידני סוויני. בשבוע שעבר, במהלך פאנל מקצועי שהתקיים בניו יורק לפני הקרנה מיוחדת של מותחן האייטיז "תאומי המריבה" ("Dead Ringers"), הכריזה מפיקת הקולנוע הוותיקה קרול באום כי סוויני, לטעמה, "לא יפה ולא יודעת לשחק", ודבריה עוררו סערה גדולה ברשת. "יש שחקנית שכולם אוהבים עכשיו - סידני סוויני", אמרה באום למנחת הפאנל, מבקרת הקולנוע המוערכת ג'אנט מסלין. "אבל אני לא מצליחה להבין את הרעש מסביב לסידני סוויני. צפיתי במהלך טיסה בסרט שלה ("רק לא אתה"), מפני שרציתי לדעת מיהי ולמה כולם מדברים עליה, אבל הסרט היה בלתי ניתן לצפייה - וסליחה עם מי שאהב אותו. ביקשתי מהתלמידים שלי (באום מלמדת הפקה באוניברסיטת דרום קליפורניה לאומנויות הקולנוע) 'תסבירו לי את הבחורה הזאת. היא לא יפה, לא יודעת לשחק, אז למה היא כל כך לוהטת?'.

סידני סוויני, צילום: AFP

"לאף אחד לא היתה תשובה", הוסיפה המפיקה, "אבל אז מישהו שאל אותי 'אם היית יכולה להפיק את הסרט שלך רק בגלל שהיא משתתפת בו, היית עושה את זה?'. עניתי שזו שאלה טובה מאוד שקשה לענות עליה, מפני שכולנו רוצים לעשות סרטים, ומי מסרב לאור ירוק (האישור שניתן מהאולפנים)? אף אחד", סיכמה באום, אבל מתברר שזה רק היה החלק הראשון בפרשה שמסעירה השבוע את הוליווד.

הלילה (בין רביעי לחמישי) פרסם נציג מטעמה של סוויני את הדברים הבאים בתקשורת האמריקנית: "כמה עצוב שאישה במעמד שבו היא יכולה לחלוק את הניסיון והמומחיות שלה, בוחרת במקום זאת לתקוף אישה אחרת. אם זה מה שהיא למדה בעשרות השנים שלה בתעשייה ומרגישה בנוח להעביר את זה הלאה לתלמידים שלה - זו פשוט בושה. הזלזול הלא הוגן הזה במפיקה עמיתה (סוויני ייסדה ב-2020 חברת הפקות משלה, ואף היתה שותפה בהפקת "טהורה" ו"רק לא אתה"), מעיד רבות על אופייה של גברת באום".

סידני סוויני ב"אופוריה", צילום: באדיבות yes

במקביל, נראה שגברת באום התעשתה והתחרטה על הדברים שהטיחה בסוויני, לפחות למראית עין. האתר TMZ דיווח הלילה כי המפיקה הוותיקה, שחתומה בין היתר על "באפי ציידת הערפדים" (הסרט, לא הסדרה) והקומדיה "אבי הכלה", התנצלה והבהירה כי "ללכלך על שחקן בפומבי זה בדרך כלל לא הסגנון שלה, וחבל שהיא בכלל אמרה את הדברים מלכתחילה", כך לפי TMZ, שגם פרסם כי באום מוצפת בימים האחרונים, כמה לא מפתיע, בהרבה מאוד דואר שנאה בשל דבריה המרושעים. סוף מעשה וכל זה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר