לאחר שבועות של היעלמות: הנסיכה קייט מידלטון תועדה בפומבי

בתיעוד שפרסם הסאן הבריטי נראתה הנסיכה במסע קניות יחד עם בעלה יורש העצר וויליאם • לפני כשבוע קייט מילדטון העלתה תמונה עדכנית עם ילדיה, בעקבות פרסום התמונה התחוללה סערה ציבורית רבה לאחר שהתגלה כי היא עברה פוטושופ

קייט מידלטון. ארכיון. צילום: רויטרס

הנסיכה קייט מידלטון נצפתה היום (שני) לראשונה מאז הניתוח אותו עברה לאחרונה. בתיעוד שפרסם הסאן הבריטי נראת הנסיכה במסע קניות יחד עם בעלה יורש העצר וויליאם. 

לפני כשבוע קייט מילדטון העלתה תמונה עדכנית עם ילדיה, אותה צילם הנסיך ויליאם, בתוספת מסר לציבור.  "תודה על האיחולים והתמיכה המתמשכת במהלך החודשיים האחרונים", כתבה לצד התמונה בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה. בעקבות פרסום התמונה התחוללה סערה ציבורית רבה לאחר שהתגלה כי היא עברה פוטושופ.

בשבועות האחרונים עם היעלמותה של קייט כאמור השמועות על חוסר הנאמנות מצד ויליאם שבו להציף את הרשת, כשגולשים רבים מתעקשים כי הוא הולך בדרכי אביו המלך צ'ארלס ומנהל רומן מחוץ לנישואין שיוביל לגירושים.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎The Prince and Princess of Wales‎‏ (@‏‎princeandprincessofwales‎‏)‎‏

גם על התמונה שתיעדה את ויליאם וקייט ברכב עוזבים את טירת וינדזור לאחר התפוצצות פרשת התמונה הערוכה, נאמר כי האישה המטושטשת הנראית בתמונה אינה קייט וכי למעשה מדובר בהנברי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר