כוכב "האח הגדול" על בלימת המתקפה האיראנית: "אל תתלהבו"

בזמן שמדינה שלמה שמחה מההצלחה הכבירה של מערכות ההגנה הישראליות שמנעו כמעט לחלוטין את המתקפה האיראנית, אליאב טעטי ביקש להציג זווית אחרת וביקורתית יותר • "מה היה קורה בימים כתיקונם?", שאל בדאגה

אליאב טעטי. צילום: רן יחזקאל

אחרי ההצלחה המרשימה של בלימת המתקפה האיראנית על ישראל, התמלאה הרשת החברתית במשפעינים וסלבס רבים שבירכו את מערכות הביטחון הישראליות והעומדים בראשן על ההישג. משתתף הריאליטי אליאב טעטי חשב שזהו דווקא הזמן להפנות שאלות קשות ולא סופרלטיבים למי שכשלו כישלון חרוץ מבחינתו בהגנה על יישובי העוטף בבוקר שמחת תורה, ב-7 באוקטובר.

בסטורי שהעלה אתמול (ראשון) לחשבונו באינסטגרם הוא תהה האם היינו זוכים לתוצאה זהה גם במקרה שישראל הייתה מופתעת. "אני באמת שואל בלי ציניות, למה כולם, כולל באולפנים, מתלהבים ממה שקרה בלילה ש-99% הצליחו ליירט", כתב טעטי בפתח דבריו. "טוב שלא אמרו להם בדיוק את השנייה שזה ייצא מאיראן, כולם היו בהיכון, אפילו ירדן עזרו פה. אני שואל מה היה קורה אם בימים כתיקונם זה היה קורה. האם מישהו היה פה מוכן? האם אז 99% היה מיורט? לא יודע".

אליאב טעטי, צילום: אור גפן

בהמשך הזכיר שישראל נתפסה לא מוכנה ב-7 באוקטובר. "מה שכן אני יודע שחמאס, שהוא אולי עשירית מאיראן, ז**ן אותנו חזק כשהוא החליט להפתיע. אז אל תתלהבו. החוכמה היא כשמפתיעים אותך, לראות אם אתה מוכן", טען.

רגע לפני שחתם, השתמש בכובעו כרואה חשבון והתריע מפני העלאת מיסים. "אני מקווה שאתם יודעים שהלילה הזה עלה כמה מיליארדים, אז צפו פגיעה בעליות המס".

זה לא היה העניין היחיד שעסק בו אמש טעטי. שעות לאחר מכן יצא נגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ' שפרסם סרטון שבו התייחס לתקיפה האיראנית וקרא לתגובה מצד ישראל. "אני רוצה להזכיר לך שאתה לא שר הביטחון, אתה שר האוצר", כתב אליאב בעמודו של שר האוצר בתגובות לסרטון. "המון עסקים לא קיבלו עדיין מענקים על חרבות ברזל, המון בעיות עם מס הכנסה. אתה מלך הדיבורים ואפס מעשים. אתה לא מתנהג כמו שר אוצר, לא מדבר כמו שר אוצר, ולא משרה אמינות כמו שר האוצר. אני תוהה לפעמים אם אתה בכלל יודע איך נכנסים לאזור האישי במס הכנסה.

הסטורי של אליאב טעטי, אינסטגרם,

"שכחת שרק בזכות בן גביר אתה בפנים. בלעדיו אתה לא עובר את אחוז החסימה כנראה. תפסיק להתנהג כאילו אתה רוצה את משרת הביטחון ותתחיל להתנהג כמו שר האוצר!", דרש. התגובה של טעטי נמחקה מהפוסט של השר, והתגובה מצידו לא איחרה לבוא. "אני בשוק! הם פשוט פחדנים", אמר טעטי בסטורי בחשבונו. "הם הבינו כמה אני צודק! הם פאקינג הבינו כמה אני צודק! זה הזוי שהם מחקו את זה. תמשיכו להגיב, אל תוותרו, תציפו", ביקש מעוקביו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר