התכשיר הוויראלי נגד חצ'קונים מגיע לארץ: מותג הטיפוח מניו יורק מרחיב את המגוון בישראל

לאחר שנה מההשקה בארץ מגיעים סוף סוף מוצרים חדשים של מריו בדסקיו, בלעדית לסופר-פארם • אחד המוצרים המבוקשים הוא תרחיף לטיפול בפצעונים - שאליו, כך מדווחים בחו"ל, מכורה ג'ניפר אניסטון • ומה המחירים?

תרסיסים של מריו בדסקו. צילום: יח"צ

מותג הטיפוח האמריקני Mario Badescu, שמככב ברשתות החברתיות בסרטוני משתמשים המבטיחים שהמוצרים שינו להם את העור לטובה, מתרחב ומביא לארץ מוצרים חדשים – ביניהם את ה-Dry Lotion שהפך לוויראלי, תרחיף ורוד המשמש כטיפול נקודתי נגד פצעונים.

התרחיף ומוצרים נוספים בסדרה יגיעו לראשונה בבלעדיות לסופר-פארם, ביניהם שמן גוף, חמאת גוף קוקוס, שמן ניקוי פנים, באלם שפתיים בריחות שונים ועוד. המותג נוסד על ידי מריו בדסקו, כימאי ורוקח שהיגר מרומניה לניו יורק והחליט לייצר פורמולות המזינות את העור מתערובות פירות וירקות אורגניים.

תחליב מייבש לטיפול נקודתי בפצעונים, מריו בדסקו, צילום: יח"צ

מדירה בניו יורק ב-1967 המותג התפתח לבעל שם עולמי, גם בזכות המחירים הנגישים של מוצריו. טווח המחירים מתחיל ב-35 שקלים (לבאלמים), ממשיך ל-65 שקלים לשאר המוצרים ועד 74 שקלים לתחליב המייבש הוורוד. בהשקה לפני כשנה הגיעו לארץ מגוון תרסיסים וקרמים שונים, ומאז המותג לא התחדש – כאמור, עד עתה.

באתר החברה מצהירים: "המוצרים שלנו עובדים בצורה מהירה, אבל אינם מהווים פתרון זמני, מכיוון שאנחנו מאמינים בתהליך ממושך לאורך זמן". כוכבות הוליווד, לפי הדיווחים, חובבות גדולות של המותג: ג'ניפר אניסטון משתמשת בתרחיף לפצעונים כבר שנים ארוכות, מרתה סטיואט אוהבת את מסכת הקולגן ואת קרם הלילה, זנדיה מעריצה אדוקה של ספריי הפנים של המותג ודרו בארימור חובבת את מסכת הלילה המייבשת.

המוצרים לא נוסו על בעלי חיים, אולם אינם 100% טבעוניים.

משתמשת נלהבת. ג'ניפר אניסטון, צילום: אי.פי

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר